Lang leve de Chamodent is het hier nog altijd. Alleen kwam ik er pas vandaag achter dat er tandjes door kwamen, dus heb het niet eerder kunnen gebruiken.
En het arme kind heeft natuurlijk niet door dat juist die zalf zal helpen . Voor haar is zalf smeren nu pijnlijk en dus "nee nee nee nee nee".
Vanmiddag toen ik voor het eerst ging smeren was het helemaal zielig.................ze was zo overstuur en maar om papa gillen en mama was natuurlijk de boosdoener. Ze wilde ook niet zitten, want ook dat deed pijn. Maar ze poept eigenlijk al 2 dagen ca. 3x per dag en heel dun. Stom genoeg ging vandaag pas het belletje bij me rinkelen van de tandjes.
Ja, Arinde heeft nu sinds 2 weken de laatste kiezen ook door. Dus heeft ze nu alle 8. Volgens mij zijn er hier al meer hoor, die alles door hebben. Hoeveel heeft Merel er nu dan?
Ik moet zeggen, ze heeft dit met al haar eerdere tandjes nog niet gehad. Wel rode billen, maar niet zo pijnlijk.
Dat spul heb ik dus nog nooit in huis gehad. Kom er meestal pas achter als de kiezen al half door zijn en ze echte rooie billen heeft. Dan is het meestal na 2 dagen over, dus ik heb het nog nooit gebruikt. Maar wel fijn als het goed helpt. Misschien helpt het sowieso wel om te troosten voor haar...
Hier had Arinde er eigenlijk ook nog nooit echt veel last van gehad. Alleen bij de laatste 2 kiezen had ze dit inderdaad ook. Ze durfde ook bijna niet te gaan zitten elke keer en als ik maar iets zei over luiers of zalf, dan begon ze al te huilen. Hopelijk is het bij Merel ook snel weer over!!!!
Eh 4 stuks, maar die zitten er al heel lang en dan van 2 kiezen komen de punten door. Ik meende ook ergens gelezen te hebben dat kies 5 t/m 8 pas tussen de 2e en 3e verjaardag doorkomen. Vandaar dat ik het snel vond.
Nou hier wordt ze eigenlijk al stil zodra ze het flesje al ziet. Dus ze weet blijkbaar al zelf hoeveel verlichting dat spul geeft.
Op internet is het een beetje wisselend wat ze zeggen, maar tussen de 20 maanden en de 2.5 jaar is normaal. Dus ze loopt prima op schema hoor
Hmm nu lees ik weer dat rond de 20 maanden de 2 onderste achterste kiezen door moeten komen en rond de 24 maanden de bovenste 2 achterste kiezen. Ach het zal wel. Ze komen toch wanneer ze willen.