En eentje nog, ik geloof dat Ramoontje er een tijdje geleden om vroeg, de ketting die van ons heeft gekregen:
Eet ze niks anders warm dan? Karsten is heel moeilijk met groente maar van de week zat hij zomaar een paar sperziebonen weg te knagen.
Deze is de foto van toen de ketting in de maak was. De kleuren komen daarbij veel beter over, dus vandaar plaats ik deze ook nog even. Het gaat om de rechter:
Esmée zit lekker aan haar macaroni Zei nadat ze de eerste hap had genomen heel lief: Daj mama (dank je mama) **smelt**
Af en toe eet ze wel aardappels, maar alleen als ze echt honger heeft Gebakken eet ze dan weer wel.. En de groentes eet ze ook wel meestal
Dat zal Maarit niet zeggen als ik haar macaroni geef. Die kijkt me alleen maar raar aan en schuift vervolgens haar bord weg van dat hoef ik niet. Lief hoor dat ze het zo weet te waarderen.
Dan valt het wel mee toch? Smaak ontwikkelen ze toch gedurende de jaren dus ik doe er bij Karsten echt niet moeilijk over.
Ja die maakt ze nu redelijk veel voor papa en mama. Ze noemt het alleen "koffie thee" i.p.v. kopje thee .