Ja als het om zijn kleren gaat....Hij heeft ook echt 23287 kledingstukken en als hij dan vraagt ''waar is dat ene blauwe shirtje'' (waar hij er ook maar 2342 van heeft zeg maar) en ik niet gelijk weet WELKE vind ie dat raar En pilstrip heb ik normaal echt ALTIJD bij me. Maar ja, dit was mijn laatste strip en zal je NET zien dat ie ergens achterblijft...Ik ben nog niet te laat met het innemen van de pil voor vandaag hoor. Maar zit wel in de eerste week dus het is wel weer riskant als ik hem niet inneem. Vandaar dat ik zo oplos.
Hier ligt Indi nu ook in bed zonder slaapzak..Ze heeft een shirtje aan en een lange broek en gewoon een dekbedje met overtrek. Ze had namelijk haar slaapzak ondergepoept/geplast vanmorgen..Anders heeft ze een slaapzak aan.
Nou er ligt er 1 op bed.... Kep t voor elkaar gekregen dat ie met 1 boekje voorlezen zonder morren naar bed ging. Hugh was allleen vergeten te zeggen dat hij het bed van Tygo had afgehaald voorde was, dus ik moest deze nog helemaal opmaken hihihi
zo eindelijk 1 op bed!! ff gezellig nog verstoppertje gedaan, verhaaltje voorgelezen met zijn 3en en nog een kusje samen (met zijn 3en) dat wordt ons nieuwe afscheid denkik!! hihi het is justin zijn idee geweest, lachen he!!
Ja idd snel..maar moet zeggen hugh had het badje gevuld klaar staan toen we boven kwamen. Dus het was uitkleden en dan hups in bad weken hhihihi. Maar haren wassen is altijd een drama en dat moest echt gebeuren dus dat is de pret in bad alweer verdwenen en eruit hihihi. Ik moet ook zeggen ik hoor hem ook al niet meer hihihi.
Silla dus Hugh is ook zo erg met kleding..Af en toe word ik er niet goed van, en zenuwachtig ook nog want ik ben bang dat ik wat verpest en dan zijn de poppen helemaal aan het dansen..Nog nooit gebeurt hoor maar als dan een van zijn ´´lievelingsshirtjes´´ (ja, echt) in de machine gaan dan krijg ik helemaal de zenuwen En een tweede is leuk hoor maar nog ff niet..Ik weet niet wanneer wel eigenlijk Ling super lief zeg!! Ik kreeg na het douche van Indi ook zo 'n lekkere smakkerd! Ze pakte mijn hoofd echt beet (ik zat op mijn knieen haar af te drogen) en vol op mijn mond een lekkere dikke zoen Oh ja, van het kinderdagverblijf van Indi word een nieuwe vestiging geopend 1 januari volgend jaar. Dat is voor mij practischer om haar weg te brengen nu we zijn verhuisd...Nu moet ik namelijk (als ik haar weg breng dan) eerst de tram naar het kdv, dan de tram weer terug naar het centrum en dan de tram naar mijn werk. Zwaar irritant omdat de tram met een tussenpoos van 1 MINUUT op elkaar aansluit en als er dan 1 te laat komt.....kom ik te laat op mijn werk.. Nu zou ik dus gewoon met de fiets kunnen en dan scheelt dat mij heel veel tijd en stres.. Maar ja, ik vind het wel weer een beetje zielig dat ze haar vriendjes en vriendinnetjes achter moet laten, net nu ze echt een beetje los begint te komen daar (aldus de leidsters) en dan denk ik weer...Zeur niet zo en wat maakt het nu uit want met 2 jaar gaat ze toch naar school. Lastig
Essie lastig van die jongensnamen. Als Indi een jongen was geweest was het Milan of Mees geworden. Ik vind Micha ook erg leuk.
denk dat je beter nu kunt wisselen dan straks van school. En als het voor jou makkelijker is om haar weg te brengen waarom niet. En weet ook niet of je daar eerst kennis kunt maken met de leidsters..?
Ling...Fijne avond! Daantje...hoiiii! Kwebbels...Jah Hugh is ook VERSCHRIKKELIJK qua kleding. En de angst dat ik wat "verpest" met de was is hier heel simpel opgelost...HIJ doet hier de was!! Kep dat nl. idd 1x gehad en dusssssssssss vandaar deze oplossing! Wat fijn dat je bij de KDV in de buurt kan! En geloof me Indi zal zich mss nu veel sneller aanpassen en het leuke is er komen mss nu ook kindjes uit de buurt op KDV dus kunnen ze vaker samen spelen hihihi!