Daar was laatst een topic over in de lounge. Heb je er wel iets in staan dat ze van te voren moeten bellen? Als ze dan bellen om langs te komen vragen 9 van de 10 toch wat je graag voor de kleine wilt hebben.
Dat zou ik haar niet toestaan en even corrigeren. Of als je ziet dat ze op Maureen wilt klimmen haar vooraf al waarschuwen van wel lief doen hè tegen je zusje dus niet slaan of bijten. Doet ze het dan toch, dan even een time out in de hoek of op een matje, de trap enz. Karsten snapt ook het begrip sorry zeggen. Duurt soms wel even maar hij snapt het wel degelijk wanneer hij het moet zeggen maar soms heeft hij er gewoon geen zin in.
Vanmiddag met Maarit bij de tandarts geweest. Ze begint 1 grote mensen kies rechtsboven door te krijgen. Is vroeg want normaal is dat pas met 6. Haar 2 voortanden boven zitten los en zullen de komende maanden ergens uitvallen. Haar zijtand hadden ze niet teruggeplaatst omdat dat rete zeer doet en ze de kinderen geen trauma willen geven. Daarbij gaat het "slechts" om het melktand. Die ene tand die zwart geworden was en nu weer aan het wegtrekken is was een blauwe plek en dat duurt heel lang voordat dat weer weg is omdat het natuurlijk been is en geen huid. Haar zijtand zal pas rond haar 7e doorkomen maar misschien eerder omdat die nu kan zakken. Ze heeft dus over een tijdje wel een heel gat in haar mond.
(ondanks dat het me niet meer dan normaal lijkt) Hebben we dat er wel in staan inderdaad. Echter bij Merel was het helemaal andersom. Slechts 1 op de 10 vroeg wat we wilden hebben en misschien wel minder zelfs.
Merel heeft er hier tegenwoordig een handje naar de honden te slaan en dan moet ze dus eerst met haar billen op de grond tegen het muurtje gaan zitten als straf en daarna sorry zeggen. Het helpt wel hoor.
nee klopt, maar ze wilde perse een dagje uit plannen, en mijn tante haar kids zijn niet de makkelijkste met iets te ondernemen (liefst liggen ze de hele dag op de bank ofzo) maar de dierentuin konden ze wel waarderen, en ach als ik gewoon geregeld kon gaan zitten lukte het wel, maar helaas door de regen is dat allemaal letterlijk in het water gevallen, dus was het achteraf geen goed id. Maar de kaartjes waren al besteld en betaald dus om dan nog te zeggen op het laatste moment ik ga niet mee kon ik ook niet . Ben vanmiddag naar de drukker geweest en hij gaat ermee aan de slag met het ontwerp, ben zeer benieuwd wat het gaat worden.
Nee maar ze hadden alsnog rekening kunnen houden met het feit dat er een hoogzwangere mee ging. Oftwel eerder plannen of veel later. Hoe lang weten ze wel niet dat je nu hoogzwanger bent . Hoop voor je dat het ontwerp mooi is!
Heb toen niet het hele topic gelezen in de lounge want soms word je er half "afgeslacht" als je iets neerzet maar misschien zit er nog wel een tip bij.
Ze is op 18 juni tijdens een kinderfeestje gevallen op haar mond tijdens het voetballen en daarbij is een zijtand met tandbeen en wortel uit haar mond geslagen.
@Essie, dit is de link. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/225548-tekst-geboortekaartje.html
hoop het ook. Was al aant hopen dat er misschien al een proefje deze kant op gekomen was via de mail, maar helaas . Leon heeft het ontwerp nog niet gezien dus hoop ook dat hij het leuk vind . Had hem wel gebeld of ie het eerst wilde bekijken, maar dat hoefde niet hij vertrouwde volledig op mij dus hopen dat hij het als ie thuis komt goed keurt en anders heeft ie pech
Wil hij er niet actief bij betrokken zijn dan? Ik vond de kaartjes die we verstuurden echt iets van ons samen.
haha was idd aant kijken . Ik heb niets op het kaartje staan van cadeautjes ofzo. Heb er wel op laten zetten iets in de trant van wil je komen kijken even bellen van te voren. Heb ook zoiets van als ze niet bellen en zomaar aankomen zijn ze ook niet welkom (klinkt misschien heel grof, maar anders blijf je bezig) bij mika hebben we wel eens uitzonderingen gemaakt, maar dan zit je net met het eten dat ze dus rond etenstijd aankomen ofzo en daar heb ik dus echt geen zin in. Maar voor cadeau's of zoiets heb ik er niets opstaan. De meeste vragen het wel of hebben het al gevraagd dus maak me er eigenlijk geen zorgen om .
Ja het liefst wel natuurlijk, maar hij heeft nooit tijd om er eens rustig voor te gaan zitten . En ik kan natuurlijk ook niet langer wachten, dus heb ik maar het ontwerp verzonnen. En wat er in het kaartje komt heb ik ook als opzet op de computer gemaakt en hem laten kijken of hij het goed vond en veranderd wat ie anders zou willen. Maar het was niet zoals bij mika dat we er echt samen voor gingen zitten. Vind ik wel jammer, maar goed als iedereen super enthousiast is kan ik de complimenten wel weer vangen .
ik ga eten koken (heb nog totaal geen id wat voor eten, maar goed). Leon zal tussen nu en een half uurtje wel thuis zijn. Misschien dat ik straks nog even online kom maar denk het niet, mijn schoonouders brengen mika straks terug en blijven nog wat koffie drinken dus denk dat het ook 10 uur is voordat ze weg zijn. Ben er morgen vroeg wel weer eventjes.
Dames hebben weer schik gelukkig.. Maureen in de kinderstoel en Esmée ervoor gek aan het doen.. Net nog iets met Esmée: ze drentelde de hele tijd achter me aan en op een gegeven moment zat ze op de bank, dus ik naar de keuken toe om wat in de vaatwasser te zetten, doe ik de vaatwasser open, staat Esmée alweer naast me. Gevolg: vaatwasser kwam tegen haar wang, blauwe plek op de wang...