Juli mama's 2008 deel 9!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door lisettedijkstra, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Als je niks kan regelen zal je idd echt zorgverlof moeten opnemen. Kan je ook niks aandoen

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Merel lekte in het begin juist door met Kruidvat.

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Aangezien ik nog een stagecontract heb weet ik niet of ik daar recht op heb ;) Zal gewoon een stagedag inleveren denk ik.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oow dat had ik nog nooit gehoord. Ivy groeide er toch niet belachelijk hard op ofzo. Weet niet hoe het zit met dat immunofortis. Weet alleen dat Ivy zelden ziek was/is.

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zo zie je, DE perfecte luier bestaat niet. Wat voor het ene kind perfect is, is voor de ander waardeloos.

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    D'r hangen voor Bas 3 bonussen van € 300,- in de lucht voor september, dus ik kan vrij snel afbetalen.
    Ik zou het dan toch via Wehkamp doen, dan kost het slechts € 10,- per maand. Vind ik nog wel te overzien.
    En vooralsnog heeft ie gisteren wel gewoon zijn werk gedaan en zolang dat zo is, komt er geen nieuwe.

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ah, zo Essie. Compenseren de bonussen een beetje en mis je niks van het gewone inkomen. En zolang hij het doet...prima toch.

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik had het ook nog nooit gehoord, maar met het googlelen gisteren kwam ik het tegen.
    Merel is ook zelden ziek, eigenlijk pas 1x in haar hele leven. Ja ze is het 1e jaar wel vaak ziek geweest, maar dat heb je met het KDV.
    Ik neig vooralsnog naar het eigen merk fv van Etos. Binnenkort de verpakkingen maar eens vergelijken qua vitamines, mineralen e.d.

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee dat is. Onze kraamzorg was toen erg over Pampers en Kruidvat te spreken. Etos vond ze echt drama en raadde ze af.
    Maar ja anderen zijn weer super enthousiast over Etos luiers.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik hoop dat het apparaat nog even door blijft gaan.
    Maar de bonussen zijn ook nog niet zeker. Bas heeft 3 collega's binnen zijn eigen bedrijf aangesteld en als die min. 1 maand blijven werken, levert dat per collega ± € 300,- netto op.
    Van de 1e verloopt de termijn deze week.
    Hoor alleen net dat de 2e pas 1 september begint. En de 3e moet nog op gesprekken komen.
    Maar goed als we die € 300,- krijgen, kom ik al heel ver met die vaatwasser. Heb er eentje van € 400,- gezien.

11. zitten we alweer in deel 9??:$ snel hoor!
    gister jurs verjaardag gevierd, heel gezellig maar heel druk;) tsjonge dat jochie is weer heel verwend!:D nou ja hij wordt maar 1x 2....

nu alleen twan hier, daaf en jur zijn uit eten met mijn fam. oma werd 80, maar wilde niet met twan in restaurant zitten (achteraf goed ook, hij wil vaak aan (.)(.)vandaag:)

12. ik keijg niet eens afschriften van de bank meer:(

13. ga ff een luier doen,maar ben denk ik toch alleen hier dus boeit niet ;)

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

nee, wij zijn beide niet kerkelijk opgevoed.

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb nu heerlijk 4 weken vakantie dus rustig aan doen moet toch wel even lukken 8)

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

en dan is dit alleen familie waar we regelmatig contact mee hebben. en dan zijn de neven en nichten daarvan niet uitgenodigd. ook de aanhang van collega's hebben we niet uitgenodigd.

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

dus van jou mag het einde van de zw daar ook wel zijn

enne kids die vervelend zijn, ik heb er hier ook een stel :x

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

echt wel lekker ding! :)

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

als het echt niet anders is?
    nee heb je ja kun je krijgen toch?
    succes