nou ze deden echt of het een doodzonde was om zoiets te doen! vond ik een beetje raar. moet ieder toch voor zich weten? ik heb bijna alle kleertje gebruikt die ik gehad heb daar niet van maar miss kennen ze mijn smaak
Hier stond Joost net boven te roepen "bah, bah"....dus ik naar boven en vraag "heb je poepje gedaan?", reactie "Nee" en zegt weer "bah" en wijst de voorkant van zijn luier aan....dus ik vraag "heb je plasje gedaan", reactie "Ja" en dat was ook zo toen ik voelde, en de luier voelde nog warm , dus ik vraag aan 'm "zullen we dan maar een droog luiertje aan doen"....."JA" Ben ik krap 5 minuten beneden, hoor ik boven weer "bah, bah"....dus ik weer naar boven en doe de deur open....nu zei hij "bah, bah" en wees de achterkant van zijn luier aan (maar ik rook niks )....dus ik zeg tegen 'm "nee, nu doe je mama voor de gek houden deugniet" waarop ie begint te lachen en gauw terugholt naar zijn bed
En dan zeggen ze kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Nou als dit de kleine zorgen zijn dan ben ik benieuwd wat ons nog te wachten staat.
oh toen ik wat vroeg over mijn moeilijke periode met dennis (met zijn rug en zijn en mijn frustraties en of ze advies hadden). ik was te egoistisch en blablabla, nou als er iemand hier NIET ego is, dan ben ik het wel! (en nu op met die afstandsbediening!! van mij ) gelukkig heb ik ook wel aardige tips gehad waar ik wat mee heb gedaan.
Ik denk het wel. Er zit daar een beetje een "harde kern" die overal iets van moeten vinden en dat ook niet onder stoelen of banken steken. Plus daar komen tig onderwerpen voorbij over van alles en nog wat. Er worden ook steeds vaker topics weggehaald omdat het nergens meer op slaat met de dingen die gezegd worden.
yup. ik heb heel veel haar wat dan aan mijn hoofd trekt. erfelijk belast, mijn vader heeft het ook en zijn moeder had het ook.