Ben ook super blij!! *klopt het even af* maar als het de hele tijd zo blijft gaan.. Is verhuis stress niet aan mij besteed, vind het heerlijk! Alleen.. Vind ik het idee dat er straks andere mensen in dit huis wonen.. Een beetje dubbel haha.
zeker lekker dat het zo goed vordert. pas op met je rustdagen. die kunnen funest zijn omdat je dan geen zin mee rhebt tenminste dat was hier zo gewoon echt geen zin meer hebben, maar wij zijn ook 2 maanden bezig geweest
Ik smste een vriendin en die was ook keihard aan het janken.. Echt als ik er aan denk kan ik gewoon weer janken. En het stomme is...HET IS NEP!
whahahaha ja dat is zo stom!! het is maar een serie met script enzo!! maar toch, het werkt echt op je traanbuizen zo'n aflevering. man man, ik snik nooit alleen als het heel erg is!! dan voel ik me echt stom op zo'n moment. en dan kijkt dennis me aan.....met zo'n blik.... emomutsen zijn we!!
en AN dat gevoel van andere mensen in je huis, je moet maa zo denken, jij bent precies hetzelfde!!! gaat wel weer over!! hoewel ik met mijn ouderlijk huis waar ik al 16 jaar weg ben, nog steeds zoiets heb van: hmm wat zouden ze met het huis gedaan hebben van binnen!!
Owwh.. zin maak ik wel Maar op "rust" dagen, schilder ik hier spullen..sop alles, pak ik spullen in.. ga ik daar toch even onkruid te lijf Dus dan zit ik niet te niksen Ik denk eerder, dat als ik het nu niet doe ik het straks niet meer ga doen, als dan alles op de plek staat, het me wel goed is haha.
ja das ook weer waar. zoals plintjes....dat is altijd zo'n laatste klusje waar je geen zin in hebt maar goed dat je het zo goed vast houdt hoor!! *duim omhoog* wel jammer van die snoertjes....
haha, nou waar ik op gegroeid ben.. ik weet niet, vind het nog steeds niks dat er nu "anderen" wonen! En nou jah.. Jor is hier als baby geweest, noof.. enz enz.. Maar jah, daarom sop ik het nog ff dat is het minste wat ik kan doen, kan het niet over mn hart verkrijgen mn spullen dr uit te trekken, en het zomaar vies achter te laten, ondanks, dat er straks mensen zijn, die alles anders maken en schilderen
Die zijn klaar! (ze waren ook pimpelpaars boven) En beneden, zijn nieuwen op gekomen, en die zijn netjes. Maar jah, ik wil gewoon NIET verven, als de vloer er in zit.. Alle plafonds zijn gedaan, zelfs de overloop (daar moest ik me wel toe zetten..) Maar t is vrij simpel, als ik niks doe, gebeurt er niks.. Dus al schilder ik maar een cm (wat in praktijk toch meer word) En zo sleep ik mezelf van de bank hahaha Al had ik zaterdag avond wel ff een mega dip, maar jah, ik ben het lichamelijk ook niet meer helemaal gewend, om dag in dag uit te sjouwen en tillen, dus als ik te lang stil zit, word ik zo stijf als een hark
en opnieuw gaan soppen!! ik deed het ook hoor! alles netjes achterlaten. het lijkt alleen wle alsof anderen dat niet doen maar zovaak ben ik nog niet verhuisd!! en tja, je kids geboren worden en opgroeien in het huis dat je nu gaat verlaten...altijd moeilijk...
Nou.. waar we komen te wonen, die had dat DUIDELIJK niet.. Wat een vieze bedoening daar.. Jah, t is toch ik weet niet, t was de ergste dag van mn leven (met wat anderen, maar deze was ook niet echt grappig) dat ik hier ging wonen, maar na 3 jaar heimwee.. Heb ik er toch mn plek kunnen vinden, en ach, t is wel een lief huisje Maaar goed, niet te veel over na denken Anders, word ik een emo muts
Lol, zou kunnen maar van masseren krijg ik eerder spierpijn, dan dat het ontspant Zag dat je ging! Dus fijne avond verder!!
Goed hoor. Morgen weer naar de VK. Heb wel elke avond last van harde buiken momenteel. En thuis bevallen: echt wel als het kan!
Oke, misschien al wat voorwerk? Is ukkie al ingedaald? Bij Merel ook thuis bevallen? Spannend!! T duurt nu echt niet lang meer