Juli mama's 2008 deel 9!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door lisettedijkstra, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh Linnielin fijn dat alles goed was bij de VK en spannend weer inderdaad die 20 weken echo. Al moet ik zeggen dat ik hem bij Merel wel 10x spannender vond als nu.
    Enne lekker weer aan het werk! Zal best vreemd zijn naar zo'n lange vakantiestop.

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja zo erg is het hier nou ook weer niet, en dat beetje zand wat we in de tuin hebben is ook niet om over naar huis te schrijven ;). Maar hij heeft natuurlijk dat hoekje achter de garage gezien ( ligt uit het zicht dus niemand ziet het behalve als je echt daar gaat staan) en daar staat wel wat onkruid ed. Maar daar komen we nooit en we weten nog niet wat we daar mee willen. heb ook zoiets van dat ie zich maar schaamt. laat hem zichzelf maar helemaal gek maken dat het hier niet zo is als bij hem thuis. Heeft ie alleen zichzelf mee en niet ons denk ik dan maar.

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ik heb trouwens een mail gehad van de Waterooievaar. Ik hoef me geen zorgen te maken, ze had geregeld dat het bad bij hoge uitzondering evt. bij buren bezorgd mocht worden als ik er niet was. Maar er lag geen briefje in de bus, dus ze zullen nog wel niet zijn geweest.
    Ze kon ook wel begrijpen dat ik niet blij was als het bad weer weg zou gaan en dan pas morgen of later bezorgd zou worden.
    Ik betaal ook immers vanaf gisteren en verwacht het dan ook wel op tijd! Bij Merel was het echt perfect op tijd!

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ja belachelijk! Hier staat momenteel ook meer onkruid als gewenst. Komt ook omdat ik het normaal weg haal en dat lukt dus nu echt niet. Tja en Bas kan dat er ook niet nog bij hebben.

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kreeg net trouwens 2 nieuwe drukproefjes van het geboortekaartje binnen via de mail. Ik had de namen nu door gemaild omdat ze bekend zijn, dus ik kreeg gelijk een mannelijke en een vrouwelijke variant binnen. Ziet er zo leuk uit met de namen erin. Kreeg gelijk tranen in mijn ogen.

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ahh wat fijn zeg! Ben erg benieuwd naar de namen ;).

Hier ben ik ook nog aant wachten op de proefdruk hihi, vind het erg spannend

7. @Daantje, trek je er niks van aan meis!

Hier toen we net getrouwd waren, schoonpapa ook een keer: oei, je hebt een stofsliert aan het plafond.. Christian heeft hem zo de plumeau in handen gedrukt en gezegd dat hij het wel ff mocht schoonmaken.. Sindsdien niet weer gebeurd :D

Schoonzus ook een keer.. Had ik het hele huisje (was toen klein huisje) net schoongemaakt. Lag er een krummeltje op het aanrecht, pakt ze doekje en zegt: zal ik je ff helpen met schoonmaken? Nou, nee, niet nodig! alles is net gedaan!

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    #2728 essie1979, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    Nou ik zit hier ff hardop te lachen :D .
    En dat van je schoonzus: NOU JA ZEG :$ .

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja precies, heb het hem ook wel eens gezegd dat ie dan maar de schoffel moet pakken.
    Hij durfde het zelfs te zeggen dat het mijn taak was om de tuin te doen :$ terwijl leon toen hovenier was en het super leuk vind om in de tuin te werken. Hij wil bijna gaan bepalen wat er hier in huis gebeurd. En of we de zolder nog niet klaar hebben :(. Waarom moeten we de zolder nu gaan verbouwen als we er nooit komen. Als het moet gaan we het wel verbouwen ja maar nu even niet ;). Mag ie dan ook zelf komen doen als ie dat wil. Geef hem wel geld voor de spullen en amuseer je maar ;)

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik ga eens eventjes iets in huis doen. Honden uitlaten bijvoorbeeld en de babykamer dweilen, denk ik.

11. Ik zit hier lekker onderuit achter de laptop.
    Heb gister gezogen, kamer schoon, gestreken, gevouwen, opgeruimd, vaatwasser in en uitgeruimd, enz. Dus vond het nu wel ff lekker om te relaxen ;)

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij Arinde weet ik het niet meer zo goed of ik het erg spannend vond. Maar heb het idee dat ik er nu toch iets meer onzeker over ben als toen, maar goed, we zien het wel!

Fijn dat het toch nog goed geregeld is met je bevalbad. Hopelijk wordt het vandaag netjes geleverd!!!!

Fijn dat bij jou ook alles goed was bij de VK!!! En indalen hoeft volgens mij niet perse bij een tweede, hoor!

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker hoor, een dagje relax:)

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even 3 wassen gevouwen en gestreken. Zo nog even de was opruimen, maar dat doe ik zo wel. Heb vanmorgen ook al gestoft, dan kan ik morgen stofzuigen. Vanavond gaan mannetje en vriend weer verder met het halletje opknappen, dus heb nu geen zin om te zuigen;)

Ga eens even kijken of ik een leuk vakantiehuisje kan vinden voor in de herfstvakantie. Willen we gezellig met schoonzus/zwager/nichtje een weekje naar Duitsland:)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nee hoor, leerplicht is hier net als in Nederland vanaf 6 jaar. Maar het is wel gebruikelijk dat ze idd vanaf dat ze 2,5 jaar zijn naar school gaan, iig de ochtenden....de middagen trekken ze meestal nog niet als ze nog zo klein zijn. ;).

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hier ook een relaxdagje KK. Heb wel net een aantal wassen gevouwen en afgewassen maar meer ook niet :D Indi wilde ook niet echt slapen en had een poepbroek maar ik heb haar wel weer terug gelegd anders is het vanavond alleen maar gechagarijn! Nu slaapt ze wel...

Essie fijn dat het goed was bij de vk!

Linnie heeft inderdaad geen zin om te stofzuigen dan :D dagje uitstellen maar!!! (is niet zo erg haha)

Ramoontje: Oke, dus Joost gaat dan iniedergeval de ochtenden als ik het goed begrijp..Zal wel een moeilijke stap zijn hoor als dan beide kindjes schoolgaand zijn..

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost gaat dan iig de ochtenden en dan zien we wel wanneer hij er aan toe is (of ik :p) om ook 's middags te gaan.... Ik voorzie nog wat moeilijkheden t.a.v. zijn longen, dus de middagen zal ie wel hard nodig hebben om bij te tanken ;) ;).

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, heb even lekker naar vakantiehuizen geneusd. Heb ook wel wat leuke huizen voorbij zien komen, maar ja, we hebben nog geen haast;)

Ga nu Arinde wakker maken en klaarmaken, want moeten over half uurtje bij de dokter zijn.

Tot later maar weer!!!

19. #2739 Knuffelkonijn, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    Zo, dat relaxen is veranderd in:

* Kruidkoek bakken :D
    * Vaatwasser uitpakken :D
    * Vaatwasser inpakken :D
    * Telefoontjes plegen :D :D :D

Zometeen nog ff met de stofzuiger erdoor

Morgen middag naar de kapper.. Laat er een heel stuk vanaf knippen en ws een kleurtje erin :D

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kruidkoek klinkt erg lekker kk!
    Enne wel een foto van het resultaat he!

hier heb ik wat gedommeld op de bank :D. Was er ook echt aan toe! Mika slaapt ook nog, maar die sliep ook pas tegen 2 uur kwart over 2 volgens mij.

Deel Deze Pagina