De pancakes waren lekker maar heel machtig. Volgende keer is 1 pak genoeg voor ons allemaal. Lekker verwend door je schoonmoeder. Dan weet ze iig wat je smaak is.
Nood breekt wet hoor en als ze je een beetje kennen dan weten ze dat je niet zomaar thuis blijft. Ik had graag op Indi gepast ware het niet dat ik morgen de hele dag in Den Haag ben omdat mijn oma dan jarig is.
Dat suiker vehaal ken ik niet en Maarit en Karsten hebben er niets aan over gehouden en zijn ook niet gaan stuiteren. Dat immunofortis zegt mij niet. Maar ze hoeven maar een mineraal extra erin te stoppen en dan mogen ze het weer een mooiere naam geven denk ik dan. Ik zie het als geldklopperij. Maar Es ik denk gewoon dat je moet doen waar jij je het beste bij voelt.
Ik vind het echt super. Veel lekkerder dan pannenkoeken. Je hoeft er minder van te maken omdat ze zo machtig zijn en ze worden ook nog eens 10x beter gaar dan een dunne pannenkoek. Daarbij kun je er precies dezelfde dingen op doen als met pannenkoeken al blijft de Maple syrup toch het lekkerste.
En anders ga je naar het kruidvat en houd je de twee pakken naast elkaar en vergelijk je wat erin zit.
Mja ook al heb je vakantie het gewone leven gaat gewoon door dus ik hoop dat je wat rustmomenten kan pakken.
Dan wordt het sowiewo Etos merk, want die zit om de hoek hier. Voor het Kruidvat moet ik de stad in en dat kost ons al gauw 15 min. met de auto.
Hi lieverds! Ik ben werkelijk te moe om terug te lezen............ Heb ik nog wat gemist. Gaat het goed met iedereen?? Hier gisteravond toch naar feestje gegaan. Was super gezellig. Maar betaal nu echt de tol... Ben gesloopt... Maar goed het ziij zoo
Zo de giraffe ziet er prima uit. Hij is sinds gisteren mooi opgedroogd en daarnet even met een zwarte stift een paar kleine roze randjes weggewerkt die niet mee waren genomen door het afplakken. Het naambordje heb ik volledig opnieuw moeten verven omdat dat stomme beest erin was gaan zitten. Maar achteraf gezien was de naam Merel nog een klein beetje leesbaar, dus dat is alleen maar goed. Nu moet de giraffe nog voorzien worden van een blanke lak die geschikt is voor buiten en het buitenste randje van het naambordje moet ook nog rood geverft worden en daarna ook daar blanke lak op. Dan zijn ze klaar tot de naam erop geplakt kan worden na de geboorte. Verder ligt de babykleding gewassen en gestreken in de kast. Ziet er weer erg "minimaal" uit: bij Merel lag die hele kast nog vol 2 weken geleden en nu liggen er een aantal van die kleine shirtjes, broekjes en rompertjes in .
Dan ben je je winst kwijt.:x Kan me niet voorstellen dat Etos eigen merk niet goed is. Het moet toch aan alle eisen doen voordat het de markt op mag.
Toen vertelden ze bij de Etos dat het uit dezelfde fabriek komt als die Nutrilon. Maar ik wilde toen niet overstappen omdat Merel het gewoon goed deed op Nutrilon. En nu zit ik gewoon met het gevoel van doe ik ukkie niet te kort door te gaan bezuinigen op dat soort dingen, Merel kreeg wel duur spul. Echt een gevoelskwestie dus.
Dat gevoel kan ik helaas niet wegnemen bij je. Ik denk maar zo het is hetzelfde spul het is alleen in een ander jasje.
Hopelijk kunnen ze snel de gordijnen snel hangen, dan kan het kamertje gezogen en gesopt worden en dan het bedje opmaken en dan is alles klaar . Oké moet dan nog wel de bekleding van de Bugaboo en Maxi-Cosi wassen.