Was poes misschien op weg naar jullie oude huis terug omdat hij een wijk verderop zat. Of was het juist de verkeerde kant op?
Nou ik had vannacht wel vreselijk veel harde buiken, dat ik echt ff dacht van, nee niet nu al, dat kan toch niet.
En hoe lang en zwaar is ze? Karsten was vorige week 88cm en 13,5 kg. Ik hoop dat het hoesten snel over gaat en ze weer lekker kan slapen 's nachts.
nee dat niet. hij ligt graag op zich zelf tegenwoordig maar hij drukt me wel aan de kant zo klein als hij is, maar had nog genoeg ruimte hoor!! soms kan hij ook zo schattig doen. hij was dus wakker, leg ik hem in ons bed en ga er dan heel even naast liggen tot hij slaapt (nu dus 2 minuten ofzo) maar dan slaat hij wel zijn armpje om mijn nek....zooooo schattig!! smelt ik dan helemaal van!
Dat kon je goed gebruiken. Hopelijk ben je nu niet nog moeier omdat je 1 nachtje wel lekker heb kunnen slapen.
Ik lees jouw berichtje en de zon breekt door voor het eerst vandaag. Zal niet lang duren denken. We hebben anderhalf uur geleden een flinke bui gehad.