doelde eigenlijk ook meer op de druifjes . Van de komkommer weet ik . Stond er idd niet echt duidelijk
komkommmer is toch ook beter dan snoep? ook al zit er water in en geen vitamientjes. hier vaker fruit of komkommer/tomaatjes ed dan snoep of koekjes hoor. maar af en toe een koekje krijgt meneer ook wel
en idd in druiven en mandarijnen zitten veel suikers. kan beter appel of sinaasappel of necatine oid nemen. banaan heeft volgens mij ook suikers, maar ook veel koolhydraten. maar ach, altijd beter dan die chemische suikers!!
En een stukje kaas en worst mag tegenwoordig ook al niet meer dus straks mogen we gewoon helemaal niets meer eten. Ik denk maar zo alles mag, zolang het maar met mate is.
My god ik ben Indi echt ff zat. Gezellig bij mijn ouders geweest daar een boterham voor haar gesmeerd. Na 2 happen moest zij dit niet meer. Toen heeft mijn vader zelfs nog poffertjes voor haar gemaakt en dit hoefde zij ook niet. Nadat ik thuis kwam en haar op bed wilde leggen..je raadt het al ´Inni bloodje ete mama´´ . Nou 2 boterhammen gesmeerd en nu ligt ze eindelijk in bed maar loopt ze weer keihard te janken. Ik vind het wel ff gezegend hoor :x Ze gaat gewoon slapen want ze is doodmoe.
Oke ze word al rustiger (en nu is het zelfs helemaal stil)... ik kan daar dan best pissig om worden he. Eerst lopen wij van alles voor haar te maken en hoeft ze het niet en dan komen we thuis en moet ze naar bed en moet ze opeens wel. Dan kan ik het ook niet over mijn hart verkrijgen om haar zo naar bed te doen want we eten vanavond aan de late kant dus ja...
Jawel hoor, maar ik heb zo vreselijk veel en ook van thema's waar ik nooit over werk. Dus ik doe er nu ook niks meer. Heb nu de leuke thema's uiteraard bewaard, maar andere maar gewoon weg gedaan. Er is tegenwoordig ook zoveel op internet te vinden en het meeste verzin ik tegenwoordig gewoon zelf
Volgens mij hadden ze er erg veel zin in. Hoorde gisteren van mn collega dat ze al heel veel spullen meegenomen hadden van thuis...knuffels enzo