Ja duidelijk peuterpuberteit en ze is inmiddels weer aan het huilen maar ben er al 4 keer heen geweest (waar is dit, waar is dat, mama zus mama zo) en ze is koppig...Maar ik ook..
Ha meiden, Daantje: kan me voorstellen dat je baalt dat je de telefoon misgelopen ben. Hopelijk komen ze morgen een beetje op tijd!!!! Silla: hoe gaat het vandaag met je? Je klinkt echt een beetje depri de laatste tijd, dus ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter gaat voelen! Essie: lekker dat alles klaar is bij jullie! Dat zal wel zeer gedaan hebben van die vinger!! En foto's...dat vinden we altijd leuk natuurlijk. Kwebbels: inderdaad vervelend dat Indi zo reageerde, kan daaar ook nooit zo goed tegen. Maar gelukkkig is ze nu stil! Senn: balen dat Karsten vanacht weer 3x wakker werd. Maar ja, hij moet misschien ook wel erg wennen aan zijn nieuwe bed! Hier een gezellige dag gehad met vriendin. Ze is nu net een half uurtje weg, maar wat een schattig dochtertje heeft ze!!!!! Super!!!! Arinde vond het ook wel erg gezellig, maar was om 12 uur helemaal afgedraaid. Dus onder het eten was ze niet meer zo gezellig. Hopelijk slaapt ze nu nog een flink poos, want we hebben pas om 19 uur de echo, dus dan nemen we haar nog even mee. Het nieuwe bed van Arinde is ook al gebracht, dus daar hoeven we niet meer op te wachten. Kan alleen niet wachten om het in elkaar te zetten, maar ja, dat zal ik maar niet alleen doen! Heb gisteravond 6 verhuisdozen uitgepakt, dus ga daar zo maar even mee verder.
Nou ik heb dus volgens mij elk "rommel-opslag-hoekje" hier in de woonkamer gehad, maar dus geen ziekenhuispas gevonden. Ik snap er echt helemaal niks van!!!!!!!!!!!!! Waar kan dat kreng toch zijn???????
Dat is ook wel weer zo, maar het is gewoon een principekwestie geworden: ik moet en zal dat ding vinden :x ! Ik geloof alleen niet dat ie gevonden wil worden . Of het gaat net zoals toen met de schaar die ik in Merel's zwangerschap kwijt ben geraakt. Na een jaar ofzo vond ik hem weer.
Heel veel plezier met de 20 weken echo straks! Duim dat alles goed is en ze niet per ongelijk laten zien wat het wordt. En idd heel slim om te wachten tot mannetje thuis is om het bed in elkaar te zetten.
Hé onderschat de kracht van vrouwen niet hè!? Enne van mij ook nog veel plezier en suc6 met de echo straks.
Ik heb leuke dingen bij H&M in mijn shoppingbag zitten maar kan ik niet vooraf betalen begrijp ik? Dus gewoon een acceptgiro die ze meesturen of iets van een lopende rekening ofzo? Ik betaal namelijk liever altijd van te voren..
Creditkaart kan per direct. Verder is de rest allemaal achteraf. Voor jezelf of voor Indi? Heb laatst echt een hele zooi kleding voor Merel laten komen van H&M. Echt zulk lief spul!
hier zo 1 's avonds.. gooit ze beertje uit haar bed en roept ze mij.. heeft ze haar drinken half leeg, maar moet met water bijgevuld worden, wil nog ff naar beneden om zeker te weten dat papa er wel/niet is..
zo, was ik ook weer ff.. Vanmiddag bij de kapper geweest en er wel zo'n 5-7 cm af laten knippen Gelijk springt de slag/krul er ook weer in Maureen moest heel hard huilen toen ik net van de winkel af kwam. Ze herkende me niet
Je krijgt een acceptgirokaart en die betaal je als alles in goede orde ontvangen is. Past er iets niet of er is iets anders met je bestelling waardoor je terug moet sturen dan trek je dat van het totaal bedrag af.