Heb trouwens wel vakantie maar ik heb nog nooit zoveel afpsraken in 1 week gehad zeg. Mijn god. Maandag kwam mijn zusje eten, Woensdag mijn broer, 's avonds mijn ouders op de koffie en daarna door naar een vriendin, vandaag komt mijn schoonmoeder eten en vanavond komt er weer een andere zus op de koffie...t weekend naar mijn oma en manlief wilde naar Scheveningen om daar lekker te gaan wandelen. Dus..Lekker hoor vakantie
Net een pakketje voor Mausi binnengekregen. Met superschattig, lief setje van Lief! Lifestyle en een setje van Dirkje of Feetje, broekjes van Esprit, Mexx. Setjes van friendz, setje van rainbowbabies.. Super lief pakket!
Gister een geslaagde maar vermoeiende dag in de dierentuin, samen met 2 vriendjes en mijn vriendin! Verder weinig bijgelezen, want heb m'n handen een beetje vol aan Rick en Joost.... Maar heb nu misschien wel een oorzaak gevonden voor het moeilijke/driftige/huilerige gedrag van beiden.....namelijk de tabletjes die ze krijgen voor de longen. Blijkt (uit wetenschappelijke studie) dat deze maar weinig doen voor de longen en wel heel veel bijwerkingen hebben, waaronder dus het bovenstaande en nog een aantal dingen meer. ik hoorde het van mijn vriendin gister (haar jongens kregen het ook) en op advies van haar KA in NL is ze met onmiddellijke ingang gestopt vorige week...ze heeft 2 totaal andere kindjes ervoor terug gekregen. Ik ben -na overleg met manlief gisteravond- ook er mee gestopt en wacht nu maar af of het hier ook verbeterd . Als dat zo is, dan zal ik eens een hartig woordje met de KA spreken komende maand .
Hallo allemaal, wat is het hier rustig geweest zeg. Daantje niet lekker dat je je bed niet uit kunt komen van de pijn. Staat het al omhoog? Zo niet, wellicht brengt dat een oplossing!? En fijn dat je telefoon binnen is! KK leuk een pakketje kleren! Je bent er erg blij mee zo te lezen. Silla weer een slechte nacht en weer een klusser die te laat is. Het zal ook eens anders zijn allemaal. Ramoontje fijn dat het gisteren een geslaagd dagje is geweest. En Kwebbels ach af en toe een drukke week kan wel toch!? Zolang het maar niet elke week is. Verder hier zelf een goede nacht gehad. Zowel ik als Merel werden pas om 10:00 uur wakker. Vanochtend ook minder last van dat stomme carpaal-tunnelsyndroom. Denk dat het inderdaad zo erg was i.v.m. al dat wringen de dag ervoor. Daarna even boodschapjes gedaan met Merel en vervolgens kwamen oma en ome Wimme hier. Willem, want zo heet ie echt, is wel een beetje Merel's lievelingsoom. Was ook zwaar huilen en gillen toen bij ging. En zo staat de andere oma nog even op de stoep. Die wilde Merel nog even zien voor ze op vakantie ging, maar dan heeft ze pech, want die ligt pas 25 minuten op bed.
Maureen heeft net haar eten op. Ik ga nu ff eten maken voor Esmée en mij. Christian heeft koopavond vandaag...
Kookze. En balen dat jouw contract niet verlengd wordt zeg. Liep het niet helemaal of hebben ze geen plek meer voor je?
Zo de andere oma is ook weer weg inmiddels. Heeft de babykamer bekeken en was helemaal enthousiast. En dat ben ik zelf ook, dus helemaal leuk! Foto's komen morgen denk ik, want ik ben gewoon te druk geweest met visite vandaag en nu wordt het er wat te donker voor foto's.
Essie, mijn contract wordt helaas niet verlengd omdat ze niet meer uren in mogen zetten.. Wel mag ik eventueel een leidinggevende functie gaan uitvoeren, maar dan moet ik MINIMAAL 24 uur gaan werken en dat is totaal niet wat ik wil... Vandaar.. Van beide kanten vonden we het erg jammer
Da's jammer inderdaad. Tja 24 uur houdt toch in 3 dagen weg van je kids. Is financieel wel leuk wellicht, maar wil je het ook. En daar zeg je zelf al nee op.
Zo we gaan even eten. Uit eten wel te verstaan. De gastheer van ons favo restaurant hier stopt en we willen graag nog 1x bij hem gaan eten. En aangezien hij nu elk moment kan stoppen, moet dat dus z.s.m. Wellicht tot vanavond.
Lekker zeg, uit eten Essie.. Hier wil mevrouw voor de zoveelste avond op rij WEER niet slapen.. Nou, ze zoekt het maar ff uit hoor.. Is steeds met haar beker tegen de rand aan het slaan en ligt te kletsen.. Nou: klets ze!
Ik ga weer ff spammen: Onze kleine ondeugd nadat ze de wasmand overhoop had getrokken: Bekijk bijlage 95464 (straalt de ondeugd ook niet uit )