Ik heb toch al de hele dag hoofdpijn wordt er niet vrolijk van. Dadelijk nog maar weer een PCM pakken....moet morgen wel fris en fruitig zijn natuurlijk, als mijn kleine grote man 4 jaar wordt. Heb net de kamer versierd en de kadootjes ingepakt, dus laat de jarige maar opstaan. (morgenvroeg wel te verstaan )
Leuke foto´s KK!! Essie eetse...En EEN KEER een drukke week is niet erg maar ik heb de afgelopen tijd alleen maar drukke weken en juist in mijn vakantie had ik graag wat rustiger aan willen doen maar helaas, ik maak gewoon TE veel afspraken Ramoontje wat vreemd dat de pillen maar weinig doen waar ze eigenlijk voor dienen en dat er veel bijwerkingen van zijn. Heeft de KA je daar niks over gezegd? Nou hier weer een gezellige drukke dag gehad. Mijn zus is net weg en ik ga lekker mijn bedje in! Weltrusten
Zo het is niet wat je noemt druk geweest hier vanavond. Scheelt mij weer een hoop bijlezen. Leuke foto's KK en je haar zit inderdaad leuk! Kwebbels als je inderdaad zoveel afspraken hebt, wordt het inderdaad minder. Maar goed, soms moet je wat als je je goede vrienden wilt blijven zien.
Belgische kinderartsen schijnen het nogal snel voor te schrijven , dat is tenminste wat de Nederlandse kinderarts vertelde (maar dus ook kon onderbouwen...)...
Nou het etentje was heerlijk! Die man kan zoooo lekker koken. Hij heeft echt passie voor eten koken. Alleen nu zit ie in de ramadan, dus lastig, want nieuwe dingen kan die niet proeven. Toen we binnen kwamen, heeft ie voor ons alledrie eerst zelf een voorgerecht in elkaar gedraaid. Bas had een heerlijk stukkie vis, ikke een stukkie varkenshaas (en daarbij wat salades op tafel) en Merel heerlijke verse meloen met mango. Daarnaast had Bas er 3 likeurtjes bij (2 verschillende om uit te kiezen en vervolgens een groter glas van zijn keuze). De hoofdgerechten waren ook super. En dit is dan zo'n man die voor mij in mijn zwangere toestand de mooiste en beste spareribs zoekt uit de voorraad en ze zo maakt dat ze gaar zijn, maar ook niet aangebrand en ook nog zo mals zijn dat ze van het bot afvallen. Daarnaast weer veel meer ribjes dan gebruikelijk. Voor Merel had ie frietjes met een heerlijke steak en tomaten, en Bas een drieluik met vis met een heerlijk wijntje en een ter plaatse bedacht sausje. Tot slot heeft Merel nog een heelijke bol aardbeienijs op met slagroom, Bas koffie en ik een heerlijke smoothie van verse aardbei, braam en bosbessen. Oh en bij de dessert had hij heerlijke koekjes uit eigen keuken. En wat hebben we uiteindelijk af hoeven rekenen: 2 sinas, de 3 hoofdgerechten en 1 koffie. Verders helemaal niks.
Merel heeft zich echt beeldig gedragen!!!! Die heeft ook mee helpen poetsen in het restaurant en opruimen, dus die heeft zich kostelijk vermaakt. Was zo grappig: zij vertelde de serveerster wel even waar alles opgeruimd moest worden . En waar een ander kind om 22:00 uur strontvervelend zou worden in een restaurant, liep zij nog vrolijk rond te stappen. Petje af voor ons meissie.
mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad essie! fijn dat merel het zo lang volhoud! ramoontje: inderdaad vreemd zeg! kwebbels, fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
Hi ladies, Zo te lezen heeft iedereen een top dag gehad. Ondanks dat er niet veel bijgeschreven is kan ik het allemaal toch niet onthouden. De klusser heeft zijn PRUTS werk hersteld, morgen gaat ie nog 1 laag verf doen (er zitten van die "hout-knoesten" in het hout wat maar niet wil dekken) en hij gaat aan de vloer beginnen!!! Dussssssssssssssss als het ff mee zit...mss zaterdag of zondag is het klaar!!! Oke niet zoals we hadden afgesproken (halletje voor de slaapkamer ingang zou ook gedaan worden maar strax ligt er alleen een nwe vloer. Maar goed dat vind ik niet al te erg! Dus de kleine MOET nog zeker tot volgende week zondag blijven zitten want dan kan ik Tygo's kamer ook gereedstellen!! De babykamer komt dan wel na de bevalling en dan heeft Hugh ook 3 wkn vrij! Dussssssssssssssss komt het wel goed. Mja niet te vroeg juigen eerst maar kijken of die prutser het gaat redden morgen.... Kep veel harde buiken, mijn buik is ook gezakt... Verder ben ik sinds het middagslaapje bij mijn moeder geweest. Het naar bed gaan bij mams ging in eerste instantie goed. Tygo en ik liggen dan samen in het grote bed. Hij pakte me helemaal vast en wilde knuffelen, streelde mij door mijn haar...zooo cute! Maar 15 min. later............veranderde hij in een draak! Wilde niet blijven liggen, trapte continue in mijn buik, liep maar te woelen. Na 45 min deze strijd was ik het zat. Dus ik een slaapzak aangedaan, speen afgepakt en hem heel duidelijk gemaakt dat we echt nu gaan slapen! hij is in slaap gevallen THANK GOD! Maar ik heb niet lkkr geslapen (achteraf ook niet zo gek, harde buiken en lag op de speen!!). Mijn moeder heeft (ondanks dat haar gezondheid niet al te best is op het moment) de middag met hem doorgebracht terwijl ik languit op de bank lag! Maar goed kan niet zeggen dat ik een top dag gehad heb maar goed. Morgen gaat Tygo lkkr naar KDV..kan ie echt lkkr spelen en uitrazen enz enz. Mijn moeder en ik gaan aan de slag met de linnenkasten en rust creeëren op de 1ste etage.... Nou kep verders niets meer te melden hihihi
Hmmmmmmmmmmmmmm ik hoor op de achtergrond VUURWERK! Zal wel van die irri SAIL activiteiten. Man wat zal ik blij zijn wanneer dat voorbij is! Je wordt ermee doodgegooid op TV, daarnaast is het hier in de omgeving errug druk... Dan hebben we dit gehad en begint sinds vanavond ook Haarlem Jazz (oh mss komt daar wel het vuurwerk vandaan hihihi) dus weer drukte in de stad...
Zo, was ik weer! Goedemorgen! Hier een hele goede nacht gehad Esmée heeft van half 8 tot kwart voor 6 aan 1 stuk door geslapen, toen er ff heen geweest en dsaarna doorgeslapen tot 8 uur! Mausi om 8 uur wakker gemaakt... Heerlijk! Silla, ik hoop dat de klusjesman vandaag en morgen goed werk levert, zodat jij wat rust krijgt meis! Heb je nog goed geslapen vannacht?