Meiden dit gaat hem zijn voor vandaag. Ik ga de kids naar bed brengen en dan journaal kijken en HGT. Fijne avond nog en tot morgen.
Hihi net de grootste lol met Indi, was ff wakker geworden omdat ze dorst had. En we hadden samen helemaal de slappe lach haha..Nu slaapt ze weer
Rick van Harte Gefeliciteerd! LK en man....ik hoop dat het mooie dag is geweest! Senn....het blijft dus nog ff spannend tot December...
Nou nu ik klaar ben met teruglezen is iedereen weg? hihihi Hier niet zo'n top dag maar toch ook weer wel... Samen met mijn moeder aan de slag is er niet van gekomen. Was nl. "even" naar de Ikea en dat heeft me zoveel energie gekost dat ik vrijwel na de lunch in slaap viel! Daarna gewoon lkkr een rustige middag gehad. Wel veel harde buiken maar goed ze moet nog echt ff een weekie blijven zitten... Kep verders niets te melden eigenlijk! Fijne avond allemaal!
hier ook fan hoor!! die dikke karton boekjes kent hij uit zijn hoofd. zo heeft hij leren praten senn, dus miss toch kopen?
hier ook de hoek maar de ene hoek is niet de andere wij zetten hem in de gang (glazen deur) en dan met zijn neusje naar de muur en dat werkt goed. kijkt wel om hoor maar blijft goed staan. heeft er gister ook weer ff gestaan maar gister was toch een drama dag
LK hopelijk heb je een mooie dag gehad!! van harte gefeliciteerd!! Slapende Rick ook gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!
gelukkig zit Diva en nog in silla!! was al 2 dagen niet geweest en dacht ineens: ik moet ff kijken hoor!! (laat je me het wel weten per sms mócht het zover komen?? )
zo gister de laatste ennu de eerste!! werd me net toch een partij beroerd wakker. knallende koppijn plus ik moest rennen naar de wc om daar vervolgens 20 minuten te zitten. en dat terwijl ik zo lekker had uitgeslapen tot 8.10 uur!! ga nu maar douchen! fijn weeked allemaal!