Juli mama's 2008 deel 9!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door lisettedijkstra, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo, bbq gister was errug gezellig :D

Maureen heeft er heerlijk geslapen en Esmée heeft eerst bij de buren gegeten, toen hebben ze gefietst met haar en daarna in bad gedaan en gelezen, enz. Rond half 9 kreeg ik een sms dat ze gelijk was gaan slapen en ze zijn er ook niet weer geweest :D Zo goed is het gegaan!

2. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    lekker hoor KK!!
    zeker dat ze zo goed slaapt hij hun en dat jullie een lekkere avond hebben gehad!!:)

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Natuurlijk meis laat ik het weten...

Ter info...
    Het rommelt vandaag mega en het zweet breekt me letterlijk uit!
    Ik heb net ff snel de kamer van Tygo uitgemest gezien ze de linnen- en commodekast tijdelijk moeten delen hihihi.
    Maar ga nu ff rusten...

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ling hoe voel je je vandaag? Iets beter?

KK wat fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie een leuke avond achter de rug hebben.

Nu gaan we echt naar boven!

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    slaap lekker silla!!

ja gaat nu weer beter. was wakker geworden en heb meteen iets ingenomen. uiteindelijk is dennis met justin naar beneden gegaan en heb ik nog 45 minuten gelegen en was het gelukkig een heel eind weg getrokken. nu zeurt het nog een beetje maar voel me stukken beter. pfff das echt niet fijn wakker worden.

oh en zoiets stoms. gisteren op mijn werk, geloof ik, stond ik ergens te wachten en waren mijn darmen aan het rommmelen. Maar zoals jullie wle weten, tenminste zo vind ik het, lijkt dat net of je een kindje in je buik hebt. zeker de eerste plopjes enzo. was meteen klaar wakker en dacht: het zal toch niet?? maar dat kan gewoon niet (door de pil en bedgym-technisch ;) )
    maar toch voelde het erg vertrouwd ;)

6. Apart zeg Ling.. Ik weet wel dat ik dat NET na de bevalling van beide meiden had.. Maar dat was gewoon heimwee naar mijn buikje :D

Maureen en Esmée liggen allebei vanaf kwart over 12 in bed en slapen nog steeds lekker :D Esmée slaapt de laatste tijd overdag ook weer langer gelukkig.

Straks komt lekker een vriendin van mij op visite.. Gezellig.. Vooral nu Christian met auto's bezig is :D

Ennuh Silla, je mag nu natuurlijk wel thuisbevallen, Diva mag mee naar huis als je bevalt, maar snap dat je nog wel een weekje wilt wachten ;)

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Silla: fijn dat de kleine meid nog steeds lekker binnen zit. Hopelijk blijft ze daar nog even tot jullie er echt klaar voor zijn!!
    KK: wat lekker dat Esmee gister zo goed is gaan slapen. Hebben jullie echt kunnen genieten van de BBQ.
    Ramoontje: klinkt nog wel als een gezellig dagje op Rick zijn verjaardag. Nu morgen het echte feest.. dat komt ook vast wel goed. Wat heeft hij van jullie gekregen?
    Ling: dat is inderdaad niet lekker wakker worden. Fijn dat het nu wat beter gaat!!!

Hier een gezellige morgen gehad. Vrienden die we erg lang niet gezien hadden kwamen op visite met 2 van hun 3 kids. Was erg gezellig, ook voor Arinde. Kinderen waren heel lief en hebben lekker samen gespeeld. Ze bleven ook nog een broodje mee-eten en zijn nu weer naar huis. Arinde ligt even lekker op bed, maar over een half uurtje moeten we alweer gaan, want we hebben nog een verjaardag. Dan heeft ze dus nog geen uur geslapen, maar ja, het is niet anders. Heb ook niet veel zin om haar vanavond nog mee te gaan nemen. Dus dan maar even zo;)

Gisteravond heeft mannetje voor het eerst de kleine uk gevoeld. Echt leuk hoor!!!! Bij Arinde was dat pas met 26 weken, maar nu dus al met 20!!!! Zo gaat het voor hem ook meer leven, vooral omdat we van de week ook de echo hadden....dan heeft hij er echt wat meer besef van.

8. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    leuk hoor linnielin!! altijd iets moois voor de man!! ;)

9. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ja ik had ook heimwee na de bevalling maar nu vond ik het zo plotseling....ik denk dat het komt omdat ik toch wel graag weer een kleintje zou willen hebben. Heb de laatste weken ook weer hele kleintjes in mijn handen gehouden en dat is toch wel erg "besmettelijk" ;)
    maar ik blijf verstandig: eerst verbouwen!!

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ling zijn het niet gewoon klapperende eierstokken ;)
    Blij om te lezen dat je je weer beter voelt...

KK thuisbevallen? Nope geen optie, ik zou sowieso al in het ziekenhuisbevallen maar nu met de suiker moet ik zelfs in het ziekenhuis bevallen. Veel plezier met je vriendinnetje

Lin wat bijzonder dat je mannetje de kleine nu heeft kunnen voelen. Veel plezier op de verjaardag vandaag...

Ga weer ff 1 hele pagina verder lezen ;)

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heel goed Ling wees idd maar verstandig en voorkom de situatie waar ik nu in zit!
    Maarre ik heb geen heimwee gehad na mijn bevalling. Mss eind vorig jaar pas ofzo :) Mja toen was ik alweer héél snel zwanger...

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Poeh hey! Dat was een lange teruglees sessie! ;)

Nou echt geslapen heb ik niet maar wel gerust, tussendoor nog 2 wasmanden weggevouwen. Hugh wou alweer een was aanzetten maar toen zei ik...mag het aub morgen ik kan geen kledingstuk meer vouwen!
    Hugh heeft de benedenverdieping gezogen en opgruimd (op zijn manier) maar tis wel een stuk netter. En de keuken oppervlakkig gepoetst! Het gasfornuis blinkt weer!
    Hij is nu met Tygo langs zijn oma op de fiets!
    Kind heeft net ff te lang geslapen vandaag maar het was ook zooo warm in zijn kamer ik snap het wel, maar hij werd doorweekt van het zweet wakker.

Ben nog steeds met vluchtkoffertje bezig. De spulletjes voor de kleine heb ik al bijelkaar gesprokkeld nu alleen voor mezelf. Plus nog ff lijstje maken wat er als laatst moet worden ingepakt (borstel/medicijnen/make-up) en een lijstje met wat ik moet doen zodra ik thuis ben uit het ziekenhuis (kind aanmelden bij ziekenfonds o.a. / geboortekaartjes bestellen, boodschappenlijstje enz enz.)

Het rommelt aardig in mijn buik, de harde buiken worden pijnlijk maar er zit te veel tijd tussen om te zeggen...........ik heb echte weeën.

Nou gezien ik toch alleen ben.............
    Ga ik maar eens wat doen nu ik man en kind "vrij" ben hihihi

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook even een berichtje.:)

Vandaag heel druk geweest met van alles en nog wat.
    Mijn moeder is er voor vandaag en morgen omdat we vanavond naar de schouwburg gaan.
    We gaan naar een voorstelling van Huub Stapel, Mannen komen van Mars en Vrouwen komen van Venus.
    Recensies schijnen goed te zijn dus ben benieuwd.:D

Ik ga morgen wel teruglezen want binnen 10 minuten staat het eten op tafel.;)

Iedereen een fijne avond en tot morgen.:)

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Veel plezier Senn!!!
    Geniet er maar lkkr van van zo'n gezellig avondje...

Tis al over 6en kep nog niets gedaan na mijn laatste posting hihihi.
    Collega van mij is in love dus moest ff weten wie/wat/waar/waarom zeg maar.
    Ondertussen veel harde buiken gehad, maar het lijkt wel alsof ik weer een soort opvlierger krijg ervan?!
    We hebben ook geen boodschappen vandaag gedaan, maar es kijken wat we gaan eten dan?!
    Gelukkig is de super morgen open !!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tis stil hier zelfs op dit tijdstip!
    Iedereen op stap?

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hahahaha zat net benidorm basterds te kijken!! :D en nu komt tineke schouten!! lachen woar!!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh oke hihihi.
    Tieneke heb ik al een keer gezien................
    Wel lachuh idd

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hugh en Tygh zijn lkkr in bad...nou ja lkkr tis altijd een drama om hem in bad te krijgen....maar eenmaal in het badje...wil hij er niet meer uit whahahaha

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    De nwe afleveringen van "The Closer" komen nu...dus ik kijk met een half ook mee hier en op TV hihihi

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    dat is herkenbaar!! vaak wil hij hier ook niet onder de douche maar eenmaal eronder, wil hij er niet meer uit! :D

maar ga ff kijken!! spiek af en toe nog wel hoor!! ;)

Deel Deze Pagina