Juli mama's 2008 deel 9!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door lisettedijkstra, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Morgen zouden we wat leuks gaan doen met zijn 3en, nu moet manlief weer een of andere kennis helpen een auto verplaatsen ofzo. Zucht!!!

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ling..idd teruggelezen hoe suf niet hihihi

3. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hahahahaha :D :D

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmmmmmmmm dat is balen maar daar is ie toch niet de hele dag mee bezig...kan ie dat dan bijv, niet doen tijdens het slaapje van Indi?

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ik ga wrs zwemmen morgenochtend. dennis gaat ook niet mee want die moet nog tenten klaar zetten voor de verhuur en nog wat voor zijn werk :( dus ons dagje met zijn 3en gaat ook over. nou ja miss s middags nog iets doen...

6. kwebbels

Ja goed idee idd. Heb ik lekker rust aan mijn hoofd:D

7. kwebbels

Hihi Dennis is de concurent van mijn ouders :D Die hebben een bedrijf in Senn der woonplaats al een jaar of 7/8:D

8. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    echt??? zitten ze naast de trambaan op achterveld?? dan hebben we wel eens bij hun gehuurd!!! :D

9. kwebbels

Hihi yes dat zijn ze..:D

10. kwebbels

Nou ik ga weer ff gezellig doen bij manlief op de bank ;) Miss tot later..

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    haha wat grappig dat dat jouw ouders zijn!! dennis doet het met een goede vriend en zijn net en paar maanden bezig.
    sorry voor de concurrentie!!

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    fijne avond nog!!

13. kwebbels

Oh haha maak je niet druk hoor die hebben het zoooo druk en zijn gewoon bijna altijd uitverhuurd, moeten veel neeverkopen! Nou hebben ze echt heel veel spullen (ik geloof al 50 tenten en dan ook nog statafels en stoelen/verlichting/stapelstoelen/buffettafels/koffiezetters/gasheaters en weet ik veel wat allemaal)...Hadden eerst ook springkussens maar die zijn nu niet meer voor verhuur maar voor privegebruik (Indi dus):D

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
  15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Fijne avond Kwebbels!

Ben ff voor een geboorte armbandje aan het kijken voor de kleine meid. Tygo heeft er toen ook 1 gekregen van mijn moeder en nu wil ze er ook 1 voor de kleine meid!
    Mja ik kan niet kiezen...

Tevens ben ik ook voor mezelf aan het kijken want ik wil van beide ook een armband met hun naam erop...moet alleen ff kijken ofz e mijn maat hebben. Ik heb nl. mega polsen, ik kan armbanden alleen herenmaten dragen?!

16. zo was het gister bij mijn broer dat de buurman ineens bedacht 's avonds rond half 10 dat hij nog ff voor thuis ging slijpen.. kabaal dat het maakte! mausi werd er wakker van, dus die hebben we ff achter aan gelegd op de andere kamer.. ze waren daar een dakraam aan het zetten, terwijl ze zelf een kleintje van nog geen jaar hebben!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik had deze toen voor Tygo besteld...

SABJM096

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou dat ze het druk hebben snap ik want dat is hier ook al het geval maar ze zijn pas net begonnen en hebben pas 6 tenten!! :D beetje verschil!!:$ en wel ook statafels en verlichting maarmeer nog niet. plus dat je het er makkelijk naast kan doen (nog wel) naast je huidige baan.
    wel grappog dat ik ze "ken".

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Snap je toch niet?!

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    draagt hij die zelf? vind hem best grof zeg maar. wel mooi hoor daar niet van!!! begrijp me niet verkeerd!
    ik wild ehet ook voor justin maar dennis niet. doe vond een armbandje voor een jochie niet leuk;) dus helaas.

Deel Deze Pagina