Nope! Kep vandaag wel harde buiken gehad waarvan ik dacht........oh dit herken ik van de weeën bij Tygo... Maar goed er zit gewoon geen regelmaat in......... Ik zie wel hoe ik de nacht door kom hihihi...
Lijkt mij ook zelfs zou ik 1 september een mooie datum vinden hihihi (heel stom ik weet het) Tygo is nl. van 01-07-08 en dan de Diva op 01-09-10
Ja ikke ook. Heb in elk geval wel die vraag bij ze neer gelegd. Ze konden het niet garanderen, maar als zij bijv. nog 2 dagen bij een ander moest zitten, zouden ze met mij overleggen of ik dan bijv. de 1e 2 dagen een ander wil en daarna haar of volledig een ander, dus da's wel prettig.
Nou boven hebben we in elk geval de hele dag gelucht en de ventilator gaat aan. Maar zie er wel tegenop om op dat vreselijk zwetende zeil te mogen liggen.
Hier idem! hihihihi Ik had echt zo'n topper! Jong maar wist wel van aanpakken. Ik zou de laatste dag een ander krijgen maar we waren beide van mening dat het nergens op sloeg. Zij heeft haar laatste dag echt mijn hele huis van zolder tot beneden HELEMAAL schoongemaakt. Alle (kleine) wasjes weg-gewassen/gestreken/gevouwen en nog hadden we tijd over om nog ff gezellig een gebakje samen te eten hihi
Nu wil manlief (begrijpelijk) naar bed, dus ik zal binnen nu en 5 minuten toch wel richting dat zeil en mijn bed gaan vertrekken.
Te laat want het hangt nu al in de slaapkamer hihihi. Nou ja mss slaap ik strax lkkr helemaal "stoned" te liggen wezen whahaha
Geeft niets ik krijg last van mijn rug en wil eigenlijk nu wel plat! Dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Slaap lkkr voor strakkies en tot morgen mss! Doei doei!
Oh ik kreeg echt elke dag van die heerlijke vruchtendrankjes en hapjes en dan zo mooi opgemaakt met muisjes enzo. Gewoon te mooi om op te eten/drinken en zooooo lekker. En ze deed hier ook fantastisch veel in huis. Heb ook echt zitten janken toen ze ging.
Oeh dat lijkt mij niet goed als je daar de hele nacht in moet liggen. Word je straks met mega koppijn wakker.
Mooi. Dan ga ik nu echt, want Bas is klaar op de badkamer, dus kan ik. Trusten en hopelijk word je niet al te stoned. Misschien tot morgen meis.
Oké het laatste nog: het schijnt dat meerderen dat bij De Waarden doen hoor. Of ze het allemaal doen, dat weet ik dan weer niet.