ja stuur ze maar deze kant op . Hier in de buurt kan ik nergens sushi halen . ja bij de lidl in de vriezer
ik ga ook iemand een schone broek aan doen en eens kijken wat hij wil, normaal ligt ie nog een uur in bed dus nu moet ik hem maar eens zien te vermaken. Wordt er nu al moe van
Het is toch jou beslissing en als anderen dat raar vinden is dat hun probleem. Dan maken ze vast heel veel herrie of zo dat ze dat niet aandurven.
Dat heb ik bij Niels nooit gedaan omdat ik altijd in mijzelf keer tijdens een bevalling. Daarom vond hij de laatste bevalling dus heel fijn om mee te maken. Hij heeft de vk met van alles geholpen om klaar te zetten. Hij heeft nog wat lopen rommelen in huis zoals naambordje ophangen op de slaapkamerdeur. Omdat hij dus echt iets om handen had voelde hij zich veel minder machteloos plus het feit dat ik gewoon heel rustig was omdat het allemaal vanzelf ging. Daarna heeft hij de kraam nog met allerlei zaken geholpen.
Ik ben alleen met mijn broertje wakker geworden toen was mijn moeder nog bezig. En ik wilde persé naar mijn moeder maar kreeg een of ander flut verhaal opgehangen waar ik nog bozer van werd.
Ik hoef lekker Maarit niet op te halen van school. Niels stond onverwachts weer op de stoep (er waren te veel mensen in dienst gekomen) dus daar ben ik wel erg blij mee.
Hier was ik binnen 5 kwartier ook weer beneden. Karsten was vervelend wakker geworden en helemaal over zijn toeren.