Je kunt ze ook gewoon ff mailen met de vraag of er (tegen een kleine vergoeding) dat jullie bestelling mss gewijzigd kan worden in een spoedbestelling! Ik heb bijv. voor Tygio geen quilt besteld, en die krijg ik (als het goed is) deze week en anders uiterlijk volgende week. Terwijl ze eigenlijk andere klanten voor mij hadden (wordt met de hand gemaakt)....Ze heeft me dus naar voren gehaald en dat zelf zonder vergoeding ze kwam er zelf mee omdat ik zwanger ben hihihi
Nou ja dat is dan niet anders. Geboortesnoep had wel voorrang bij mijn site. En die M&M's zijn echt heel duur als je een beetje een noemenswaardige hoeveelheid wilt hebben. Kwam rond de 75,- uit . Niet echt leuk.
Ja ze kunnen er sowieso tegen 12,50 een spoedbestelling van maken, maar dat heb ik natuurlijk liever niet.
Batterij laptop is bijna op en die ligt nu boven en ik zit beneden... Dus ga zo afsluiten denk met 15 min ofzo...
Nou ik ga morgen nog eens kijken. Je kan de bestelling vast ingeven, dan zorgen ze dat het snoep er is en plannen ze de productie vast in. En zodra de tekst bekend is, starten ze met de productie.
Ik ga er ook maar eens vandoor. Manlief ligt al in bed en ik kan mijn slaap wel gebruiken. Morgen eerst naar de VK. Dus ik ben hoogstwaarschijnlijk pas na de middag online. Trusten allemaal!
Oke maar zo'n "productie" duurt toch geen 5 dgn (tegenwoordig) Maar goed je kunt idd alvast de bestelling plaatsen....
Oeh spannend VK ff checken hoe het met de kleine gaat! Nou ik weet ook niet wanneer ik weer online ben morgen, denk pas in de avond gezien Hugh gaat sporten hihihihi. Slaap lkkr Essie hoop dat je weer een goede nacht hebt!
Ben alweer uit bed?! Poeh heeee.... Ik heb zulke zweet aanvallen...de ventilator mag niet aan want dan kan Hugh niet slapen dus zit ik hier maa weer beneden in een te klein zomer jurk (met name de borstpartij) een beetje TV te zappen.............
Goedemorgen vanaf het werk. Hier echt een boutnacht gehad. Heb tot 1.30 uur wakker gelegen omdat ik iedere keer hartkloppingen had en het leek alsof mijn hoofd iedere keer opzwelde. Ik had geen hoofdpijn maar het voelde meer alsof mijn aders op springen stonden. Echt heel vaag. Gelukkig daarna in slaap gevallen maar toen om 5.50 uur de wekker ging was ik niet happy. Ik ga maar eens wat doen. Als het hier rustig is kom ik straks nog wel even spieken en bijlezen.
ieh wat eng senn! hopelijk heb je vandaag een beetje rust, doe maar rustig aan. Ik moet er ook meteen vandoor, moet naar de fysio
En de kraam maakt ook alleen maar schoon wat in haar tijd vuil geworden is en niet het "achterstallige" werk.