Goedemorgen!! hier weer terug van vakantie!! en het was echt heeeeeerlijk!! Isabella en Sebastiaan hebben zich echt super vermaakt! Vliegen ging boven verwachting goed. Bulgarije is ook een erg mooi land om op vakantie te gaan! Zwemmen vonden ze ook allebei erg leuk om te doen. hoe is het hier verder? heb (nog) niet terug gelezen!
hallo daar was ik weer! heb alleen ff snel een paar pagina's doorgescrolled na mijn laatste reactie want ik zag hoeveel pagina's erbij waren gekomen. logisch ook na 2 weken. vrijdag een heerlijke dag gehad!! ik zal nog foto's spammen later een keer als ik wat meer tijd heb. moet nu nodig aan de poets en mijn ritme van voor/na de vakantie weer vinden tot later
Daar zal ik waarschijnlijk aanmoeten en heb hem dan ook alleen nodig voor de pc en stukken lezen. En als het mee zit betaald de baas.
Ik lees zo vast nog wel hoe jullie dag was en wat hebben jullie ongelovelijk geboft met het mooie weer.
Wat fijn dat jullie een heerlijke dag gehad hebben. Hoe vinden de Maud het om weer naar school te gaan?
tuurlijk, zal zometeen eens een paar spammen. Hebben ook een mooie tekening laten maken van Sebas en Isabella, echt super mooi! daar wil ik ook nog even een foto van maken en zal ik hem ook showen