Ik ook. In het begin sliep Indi pas tegen 12en ofzo(was ze nog een baby), ze ging gewoon niet slapen 's avonds..Heb echt uren bij dat bedje gezeten omdat ze met mijn vinger in haar mond wel sliep...Na een paar weken was ik dat zat en heb ik haar geleerd om om 19 uur ong naar bed te gaan. In het begin moesten we beide ff doorbijten natuurlijk maar nu vind ik het heel fijn om de avond voor mijzelf te hebben.
Ja maar ook wat teveel af en toe hoor. Bij de groenteboer krijgt ze weleens een banaantje (of bijv op de markt) maar nu vraagt ze dus zo zelf ''mah ikku een naantje??''. Beetje brutaal Of als we ergens zijn (supermarkt, tram) vraagt ze over iedereeen die voorbij komt ''Wies dat???'' haha...Soms ook niet gepast. De vorige keer stond ze echt naar een gothic te staren van hier tot gunter. En ik dacht nog ''Vraag het aub niet!!'' En uiteraard vroeg ze (wat diegene kon horen ) ''Wies dat??''
Idd hier nog steeds, zelfs als ik aan de kassa sta vind de cassiƩre het nodig om een heel gesprek te voeren terwijl ik denk...schiet op met die boodschappen scannen wat denk je dat dit lijf de kracht en energie heeft om naar dat gewauwel van jou te luisteren!
Hahah....dat is hier inderdaad ook zo. Vrijdags halen we altijd brood bij de bakker en dan krijgt ze altijd een snoepje. Dus nu is het ook steeds als we in de winkel staan: Inne noepie?? En op vakantie stond er achter ons een vrouw met roodgelakte nagels in haar teenslippers. Zegt Arinde: mama....vrouw au edaan Inderdaad niet altijd leuk zulke opmerkingen
Heb je nog een videorecorder? Ik heb 2 dozen vol met videobanden gekregen van mijn tante waaronder een heleboel Disneyfilms. Dus als je interesse hebt......... Of iemand anders die geĆÆnteresseerd is in VHS banden.
Hier staat ook een windkracht 6.8) Ik zag de onweersbuien op de radar over je heen trekken. Ben blij dat het hier nog even droog is voorlopig.
Ahhh kep bevestiging van mijn voedings BH;s ook binnen. Deze kan ik na de evt. borstvoeding (als het dit keer wel lukt hhihihi) ook daarna gebruiken ! en waren niet duur!