Het gaat mij vooral om het stikkingsgevaar. Maar nu gaat ze op de sierkussens liggen en dat zijn echt van die dikke hoezen met donzen vulling, heel zwaar dus. En daar kan ze absoluut niet door ademen.
Yep! Het zijn niet echt BH's maar Bustiers...maar deze kun je ook als sportBH gebruiken. Nou schat ik de kans klein dat ik ooit nog ga sporten maar wel lkkr als je zo'n hang dag hebt en lkkr in je sweatpants wil rond hobbelen. Ik kan nl echt niet zonder BH of iets van strakke ondersteuning lopen mijn borsten zijn zooo zwaar/groot...
Hihihihi. Normaliter zou ik met je meegaan maar deze keer..mag het gewoon niet Anders begint haar geboorte dag al met huisarrest whahahaha. Het geeft me gewoon rust als ik het toch voor elkaar krijg om deze week alles klaar te krijgen hihihi.
Nou de VK zei vandaag dat ze 11 sept. op vakantie ging, maar ze verwacht dat deze er dan al wel is. De beste tijd voor een baby om geboren te worden is volgens haar net tegen de 40 weken aan, dus Merel was perfect met 39 weken en 4 dagen. Ook vroeg ze me of ik verwacht dat deze ook eerder gaat komen. Maar omdat zij me had verteld dat als een 1e eerder komt een 2e zeker niet eerder hoeft te komen, gaf ik daar niet echt antwoord op. Haar reactie gaf lichtelijk aan dat het dus wel iets zegt en de kans nu groot is.
Ja ik ben nu maar 6.6 kilo aangekomen, dus daarom vragen mensen dat misschien niet. Al is mijn buik groter als bij Merel en daar was ik 13.5 kilo aangekomen, dus ik snap het niet helemaal.
Het zal de vermoeidheid wel zijn maar bedoel je nou dat ZIJ denkt dat de beeb eerder komt of dat JIJ denkt dat de baby eerder komt. Maar komt een kind ook niet gewoon wanneer het klaar is?! Tygo is met 38.3 geboren en woog ruim 8 pond dus die was gewoon klaar...om geboren te worden. De enige "complicatie" was dat hij er middels vacumpomp geboren is (met alle gevolgen die daarbij horen) en dat ie met zijn schouder achter mijn schaambot bleef hangen (auwwwwwww).
Tis idd apart! Ik ben nu anders dik dan bij Tygo... Maar ik hoor wel vaak dat men van achter mij niet kan zien dat ik zwanger ben (moet niet lopen want ik waggel)
Nou ik kreeg de indruk dat zij dat dacht. Een kind komt inderdaad pas als het er aan toe is, maar goed misschien voelt zij iets wat ze me niet heeft verteld????? Ik weet het ook niet hoor.
Hoe skattig (ben ook ff aan het surfen hoor) MijnSpeen.nl - Cream Hat Large Pink Rose MijnSpeen.nl - petiskirts Angel's Lace MijnSpeen.nl - Lintje roos Zebra Roze MijnSpeen.nl - Romper Tutu met naam Essie leuk voor Merel's kamer (wel duur) MijnSpeen.nl - Deurknoppen
Maar ze zeggen ook dat als je missellijk bent dat het een meisje is... Bij Tygo nooi misselijk geweest bij haar continue hihihihi. Maar bij Tygo zag je het bij mij ook niet mega hoor van achter maar je zag wel dat ik aangekomen was. Nu zie je dat ook wel maar vele malen minder. Op mijn babyshower was het enige wat ik aan positikleiding aan had een buikband! De rest was gewoon nog mijn eigen (lkkr uitrekbare) kleding
We zien het wel. Maar hier in elk geval geen stilte voor de storm, mocht dat nou wel meestal het geval zijn.
Kep daar wel Tygo's KDV spenen besteld (met naam) en nu ook voor de kleine meid.... Maar mega lange levertijd Oh ben je er al uit met je snoeppies?!