nog steeds pijnlijk . Zolang ik er niet op sta gaat het wel, maar als ik moet lopen doet het erg zeer.
Zou hij dat ook over jullie gezegd hebben toen hij ergens anders aan het klussen was? En dan denk ik aan al die keren dat hij niet is op komen dagen.
Hmmm...goede reden dus om echt een dagje lekker niks te doen. Maar ja....dan ga je je zeker weer vervelen Lastig hoor!!!
Dat is ook echt het enige wat hij kan hoor. Hij heeft vandaag bij de logopedist een taalbegripstest gehad en daar scoorde hij gemiddeld. Gemiddeld is 100 en hij had 102 punten. Maar we hadden ook wel verwacht dat dat goed zit. Het is bij hem ook niet het taalbegrip wat achterloopt maar de spraak.
Fijn dat zijn taalbegrip in ieder geval wel goed is!!! Wat voor oefeningen heb je meegekregen, of begint ze daar nu nog niet mee?
Zo, heb nog even een zooi afval weggegooid van de nieuwe kamer en een paar 'rommeldozen' leeggemaakt. Soms heb je van die dingen die je niet weg wilt gooien, maar je weet ook niet waar je het laten moet. Nou ja, heb het nu toch maar weer in de kast gelegd, want anders komen die dozen nooit leeg Ook op de zolder even wat opgeruimd en alvast wat weggegooid, dus de oude kledingkast kan mannetje afbreken (als hij eerst zijn eigen spullen heeft uigezocht die er nog in staan).
Ik weet niet of Niels oefeningen heeft meegekregen. Heb het idee dat ze nu allerlei dingen aan het testen zijn.
Daar beginnen ze inderdaad meestal eerst mee. Wel net zo handig, dan sluiten ze tenminste aan bij het goede niveau