Ik snap ook niet waarom mensen het altijd over ponden hebben . Zeg toch gewoon dat kind weegt 3.710 gram. Ik moet altijd nadenken als ze het over ponden hebben.
Die van Silla wordt sowieso volgende week gehaald toch!? Denk dat Diva zich toch nog eerder zal aanmelden daardoor. Maar goed, tegen die ben ik zelf ook 40 weken, laat ik dat niet vergeten .
Rick woog precies 8 pond, maar was 57 cm lang, die heeft maar een kleine 2 weken maat 56 gedragen, maat 50 helemaal niet! Daarom moest ik toen Joost geboren was manlief op pad sturen voor extra kleding maat 56
Sta je bij de kaasboer "pondje doen?" vraagt ie dan of de slager "een onsje doen?" en ik moet dan echt altijd nadenken .
Pffttt....ben even bezig met het maken van de klassenkrant. Er moet best wat gewijzigd worden t.o.v. vorig jaar, dus zit nu vreselijk met de opmaak te ruzien. Het wil gewoon niet zoals ik wil:x
Dan moet je in B komen wonen, want hier kennen ze dat niet.....geen pond maar ook geen ons....hier moet je dus gewoon het aantal gram zeggen .
haha ja klopt even omschakelen. 1 pond= 500 gram, 1 ons+100 gram. denk aan ons en 100 misschien een ezelsbruggetje?