trouwens, als 1 van jullie interesse heeft in zo'n mutsje, christian zijn moeder vond het heel leuk werk om te doen
Rustig hier, lijkt mijn werk wel. Ik ga zo maar eens een uurtje sporten, dan ben ik tenminste nog actief bezig.
goede middag hoe gaat die hier? hier alles goed. zo even lunchen met me dochter en me man want me zoon blijft over op school dus die haal ik pas om 15 uur weer op. liefs dana
zo nu wel even rustig kunnen bijlezen, Isabella maar vroeg op bed gedaan (half twaalf) die was echt niet te genieten vanmorgen, is ook verkouden en vannacht een paar keer wakker geweest en vanochtend ook alweer om half zeven *gaaaap* Silla super dat je een goede nacht hebt gehad, hoop voor je dat dat zo door gaat tot aan de bevalling! Daantje balen van jou nacht!! hopen dat jij vanmiddag nog even je rust kunt pakken! KK Isabella was ook altijd een halfuurtje echt even aandacht nodig van een van ons als we laat thuis waren, dan gingen we een boekje met haar lezen of even knuffelen en meestal ging het slapen dan wel beter. Leuke foto's van je dametjes! Sann zie dat je online bent, hoe is het met je vandaag???
go go maureen!!! Sebastiaan trekt nu zijn beentjes onder de kont enig idee nog wanneer maureen daarmee begon, en hoe lang daarna ze ging kruipen?
Gelukkig dat alles bij jullie goed gaat! wat goed dat je vader dat dan thuis kan doen, scheelt een hoop gereis!