KK... nope mutsje is nog denk ff te groot voor de Diva Senn...sportse Daantje86...Have fun today Liset...Balen dat Isa niet te genieten is maar ze ligt nu ff lkkr te tukken. Ik heb Tygo bij mams achter gelaten, ze zijn nu broodje eten en gaan zo slapen. Hugh is vanmddag vrij dus ik hoop onze oude kamer zo g goed als te ruimen zodat we kunnen gaan schilderen, vanavond gaan mijn broertje en Hugh het zware spul versjouwen.... Moet zeggen ondanks dat ik een mega goede nacht heb gehad nu toch wel weer moe begin te worden hihihi. Maar ff doorbijten dan slaap ik mss vanavond weer top!
Nou tis nu een beetje paniek werk hoor! Het rommelt nu wel weer moet ik zeggen, en ook veel druk aan mijn onderkantje zeg maar. Tevens begint het verbouwingsgeld nu ook een beetje op te raken en ik moet nog zoveel bestellen/aanschaffen voor de kamers! Ik wil gewoon dat de kamer van Tygh klaar is... De babykamer heb ik al opgegeven zeg maar hihihi. Hmmm bedenk me nu dat ik nog vergeten ben om de gestreken lakentjes bij mijn moeder mee te nemen. Nou ja strax dan maar. Daarnaast moet eigenlijk nog alle troep erom heen (linnenkasten/opbergdozen/losse spullen) ook nog opgeruimd wordne Maar goed eerst de kamers en dan rommel ik rustig aan wel weer verder.... Helemaal vergeten te zeggen. Merk dat mijn bekkenbodemspieren nu echt slap zijn en ik dus meer last heb van urine verlies. Meestal voel ik het wel aankomen (zeker als ik uberhaubt moet plassen) maar nu voel ik het soms niet meer Kep wel een inlegkruisje aan enzo maar toch.... Anyway... Gisteravond na het afsluiten hier op het forum zat Tygo in bad. Dus ik raap wat spullen op om in de wasmand te doen en ik voel dat ik vocht verlies Dus ik hol gelijk naar de WC (had niet echt plasdrang zeg maar) en zeg tegen Hugh (die zich stond te scheren) ik weet nou niet of ik urine of vruchtwater verlies....dus ik op de WC en het was dus een plasje maar toch was het ff schrikken want ik had niet de indruk dat ik uberhaubt moest plassen. Maar goed vond het ff spannend hihihih. Want zat maar in gedachten...nu nog niet...nu nog niet!
Hugh is er nog niet maar ik ga toch maar alvast het e.e.a uitzoeken boven... Dussssssssssssssss tot laterssssssssssssssssssss!
maureen trekt ook steeds de beentjes onder zich (al een paar maand) maar die kruipt nog steeds niet Die vind het teigeren nog makkelijker
Neemt Hugh ook nog vrij als Diva geboren is? anders zou hij dan ook nog veel kunnen doen, vooral als de kraamhulp er ook is. Kan me goed voorstellen dat je de kamer van Tygo wel klaar wilt hebben. Hoop voor jezelf wel dat je een beetje rustig aan doet!! dat vochtverlies ken ik maar al te goed had ik ook op het eind van mijn zwangerschap. Kan me voorstellen dat je er goed van schrikt, gelukkig voor nu was het loos alarm!
Pfff.. Dametjes liggen op bed.. Maureen is stil... Esmée zingt, of leest een boekje. Is van alles aan het doen, maar slapen? Ho maar! Nja, zolang ze niet huilt, vind ik het best!
hier ging de deurbel, nu zijn ze allebei weer wakker, en volgens mij is Isabella nog steeds niet echt vrolijk... word een lange dag
Jah Hugh is dan 3 wkn vrij!!! En hij MOET heel veel doen. Ik ben bereid om zeker na mijn kraamweek de kids onder me te nemen maar hij MOET de babykamer gaan doen!
nou hier wil er dus eentje helemaal niet slapen. Alleen maar krijsen krijsen en nog eens krijsen. Mijn moeder is nu bij hem maar het lukt haar ook niet om hem stil te krijgen. Zodra je maar een stap richting de deur zet is het huilen. Hij is wel super moe. Wordt nog een lang dagje zo denk ik. Denk ook niet dat hij nog gaat slapen vandaag.
ik ga maar eens wat vlees uit halen voor vanavond, al heb ik nog geen id wat, denk dat het kippepootjes worden, en dan roomprei erbij en rijst met een sausje
zo ben weer bij! chris ik ga zo ook ff kijken hoor! leuk! en fijn dat de uitslag weg is! kk, leuke foto's en leuk mutsje, maar denk dat justin dan helemaal een meisje wordt. hij vind roze al leuk, en heeft een pop ipv een stoere knuffel, en zegt: sezy legs en tilt zijn broek op tot aan zijn liezen.... nee geen goed plan!! dames met slechte nacht of draakjes van kinderen: sterkte en succes! miss zelf bij slapen? verder weet ik het even niet meer. hier edelijke nacht. Justin ligt helaas alweer 4 nachten bij mij. vind het op zich niet erg omdat dennis nu beneden ligt (ben ik niet zo alleen ) maar het gaat nu bijna een gewoonte worden dus dat gaan we vanavond maar even doorbreken denk ik. Vandaag en morgen lekker naar kdv dus 2 daagjes voor mezelf! lekker hoor. net al wezen shoppen voor een nieuwe telefoon dus die ga ik morgen denk ik maar bestellen. Wrs de Nokia E72. Vodafone heeft nu een leuke aanbieding nl: 2jr abo met 2 jaar gratis internet en telefoon gratis. en wilde nog naar de makro om DS voor dennis te halen, kadootje. dus dat ga ik morgen of zometeen nog ff doen. oh en nog iets: we hebben weer een muis!! brrr dus alweer 2 lokdoosjes neergezet maar hij zat al op de bank zei dennis en nu zit hij geloof ik onder de koelkast..brrr vind ze niet eng ofzo maar moet ze ook niet zien!!