Ik kan niet meer opstaan! Kep zo;n pijn in mijn bekken!!! Hugh is nog de verlichting aan het monteren op onze slaapkamer ?? En gezien ik de techneut ben onder ons 2 vraag ik me af hoe het gaat! Mja boven is nog geen TV en ik heb geen zin om weer naar zijn gezucht en gesteun te luisteren! Wil eigenlijk naar boven maar nou ja gezien bovenstaand niet....
Essie toch wat voorwerk wellicht? Enne, Indi draagt ook shirtjes 98/104. Past perfect, ook het ondergoed moet nu in die maat. Maar onder het mom van ''Broeken vallen vaak wat groter dan shirtjes in dezelfde maat'' heb ik die 92 gekocht. Maar moet hem dus echt terug brengen en omwisselen. Gezien hij bijna 30 euro was vind ik het ook zonde dat ze er snel uit is gegroeid. LK; goed zeg 10 kg eraf! Enne, Indi gaat nu ook al heel veel op het potje. Zijn bezig met een stickerkaart en gaat ontzettend goed. Vaak is ze gewoon droog in de luier en zegt ze zelf dat ze naar het toilet moet! Sen: leuk zeg! Calebassen bij de boer vandaan. Ik speelde daar vroeger altijd
als je hem kwijt wilt.. ik heb nog geen broeken in 92 voor esmée.. 86 is net te klein aan het worden en 92 nog iets te groot
Jos belde net dat hij zijn sleutel is vergeten. Stelde hij voor om de achterdeur dan maar open te laten, dan slaap ik dus echt niet! Wacht wel tot hij thuis is!
volgens mij heb ik hier nog allemaal 92 van Isabella liggen, weet het niet zeker en staat bij haar in de kast, maar wil morgen wel even voor je kijken?
Dat is. En door de doos van de Prénatal, ben ik automatisch lid geworden van "Lekker in het Leven" en die geven 2x per jaar nog eens een kortingsbonnenboekje uit met alle producten van Proctor en Gamble en daar valt Pampers ook onder.
Hier ook een pamper gebruiker die ze tot nu toe (op 2x na) altijd met korting gekocht heeft hihi Es hoe is t met de harde buiken?