ja nou dat denk ik dus niet . Maar volgens mij heb ik het al verkeerd gezien want kan die laarzen dus nergens terug vinden onder het merk tamaris morgen maar eens goed kijken van welk merk ze waren
Ondergoed draagt Merel inderdaad ook 98/104, maar daarmee liep ze altijd 1 maat voor op kleding. Ik denk dat Merel hier ook wel 98/104 qua shirts zou passen hoor, maar 86/92 gaat ook nog prima.
eentje is: olifantje in het bos laat je mama toch niet los anders raak je de weg nog kwijt en dan krijg je reuze spijt olifantje in het bos, laat je mama toch niet los en in dezelfde melodie: Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt mama Olifant. Grote voeten, grote oren, en een lange slurf van voren. Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt mama Olifant. En achter mama Olifant daar loopt een HEEL KLEIN baby Olifantje! Daar moeten we heel zachtjes voor zingen! Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt baby Olifant. Kleine voetjes, kleine oren, en een kleine slurf van voren. Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt baby Olifant. En wie kwam er toen uit het bos?! PAPA OLIFANT! Nu gaan we heel hard zingen! Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt papa Olifant. Grote voeten, grote oren, en een lange slurf van voren. Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt papa Olifant.
wij hebben hier achter een grasveld met bomen een weg en dan een grote open vlakte, oftewel geen kip die het op zou vallen als er een vreemd iemand daar loopt, en ben wat dat aangaat denk ik ook gewoon een schijterd
KK hoe is het nu tussen jou en chris? en is er trouwens nog wat uit de onderzoeken bij je armen (dacht ik) gekomen?
Lieverds ik ben helemaal opgeblazen! Ik heb zo'n pijn... Electra lukt Hugh dus niet (verrassend) en nu wil hij alsnog de deurkruk monteren?! Zucht... Maar goed ga dit lijf naar boven hijzen! Ik hoop dat ik vanacht weer goed kan slapen! En dat gun ik jullie natuurlijk ook! Nou zal morgen denk vollop online zijn dussssss TOT MORGEN!
Dat moet hem gewoon zijn! Geweldig! En ze keek me zo hoopvol aan toen ik vroeg wat ik moest zingen en zij "jongens meisjes" antwoordde. Maar verder als jongens meisjes aan de kant, kwam ze zelf ook niet. Vond het sneu dat ik het ook niet wist. Toen maar Slaap kindje slaap en Poesje mauw gedaan. En die kan ze by the way van begin tot eind mee zingen . Alleen zingen ook trouwens.