Dat het goed met je komt ben ik van overtuigd! Maar let ook goed op jezelf! Wat shock idd van je man, maar nu gaat het beter met hem begrijp ik? Heb je al hulp gezocht? Mss is dat wel lkkr om met een "vreemde" te praten... Sterkte meis, het komt idd goed maar doe er wel wat mee... X
Vaak in januari zijn ze dan voor de helft van de prijs en als je mazzel hebt eind januari voor nog weer eens de helft.
Het is heftig 2 wkn, maar tis niet alleen voor jullie maar ook voor Marit gewoon belangrijk dat er gezocht wordt naar een oorzaak. Ik hoop dat jullie een doorverwijzing krijgen! Ik ga voor jullie duimen!...
Ja Nikita op de achtergrond. Met Suus gaat steeds beter. Binnenkort begint ze weer met wedstrijden dus is weer druk aan het trainen voor zover haar lijf het toelaat. Zondag zie ik haar weer.
Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt mama Olifant. Grote voeten, grote oren, en een lange slurf van voren. Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt mama Olifant. En achter mama Olifant daar loopt een HEEL KLEIN baby Olifantje! Daar moeten we heel zachtjes voor zingen! Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt baby Olifant. Kleine voetjes, kleine oren, en een kleine slurf van voren. Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt baby Olifant. En wie kwam er toen uit het bos?! PAPA OLIFANT! Nu gaan we heel hard zingen! Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt papa Olifant. Grote voeten, grote oren, en een lange slurf van voren. Jongens, meisjes, aan de kant, daar komt papa Olifant.
Olifantje in het bos Laat je mamma toch niet los Anders raak je de weg nog kwijt En dan heb je straks nog spijt Olifantje in het bos Laat je mamma toch niet los Of: Olifantje op het strand Geef je pappa toch een hand Anders raak je de weg nog kwijt En dan heb je straks nog spijt Olifantje op het strand Geef je pappa toch een hand
Nou je weet wat jullie eraan moeten doen. En dan hopen dat het niet tegenvalt als ze in de toekomst een broertje krijgt.
Jah gaat het nu echt proberen hoor! Ergste is.... Ik moet over een uur in de auto zitten (moet echo in ZH laten doen aan de andere kant van de stad *zucht*) maar val nu zowat in slaap
Och jeetje. En dan is manlief ook niet optijd terug. Sann ook namens mij heel veel succes! KK je laat vast wel weten hoe het met haar is als je iets hoort.
Oeh kep al weer een tijdje een harde buik! En dit keer heb ik ECHT niets gedaan... Oke Tygo verzorgd mja dat is al ruim een uur geleden...verder heb ik alleen plat gelegen....
Hij moest verplicht van zijn baas 2 weken varen, terwijl hij ook met een hernia zit. Hij mocht niet aan wal blijven en als Sann dan zou bevallen, nou jammer dan.:x