een hoop freebies en ik heb een hoop materialen van de lesjes die ik gemaakt heb (en dat zijn er heel wat geweest de afgelopen jaren ).....én ik heb van de week m'n eerste kitje gekocht!
Zo, morgen gezellig naar Esther, Sem en Fay! Heb er veel zin in. Maureen gaat mee en Esmée gaat spelen bij Josjaaaa en Mita (Joshua en Micha). Gaat helemaal goedkomen! Is dat geen naam voor jullie Essie? Micha?
leuke foto's !! en wat een dametje al (en dat terwijl ik va april niet online ben geweest, wat dan toch een verandering in die paar maand)
Laatste keer cb was 13 juli, toen was ze 8310! Badkamer: Bad staat, morgen komt mijn zwager de badkamer tegelen! Dus eind van de week zitten tegels aan de wand en op de vloer en dan komt eind van de week het badmeubel ook en gaan we daarna ff shoppen bij ikea! (moeten nog een kast voor maureen haar kamer, nog een plank aan de wand in de douche ((wil zo 1 met 4 vakken)) en accessoires voor in de badkamer)
absoluut en gaat allemaal zo geleidelijk dat je het soms bij je eigen kinderen niet zo gauw ziet, maar op foto's van anderen echt wel!!
ach hij is ook groot schiet dus al lekker op! leuk vooruitzicht allemaal nieuwe accessoires!! altijd leuk winkelen bij de ikea!