Heb het toch maar ff vermeld De info, voor vaders is ook wel heel grappig Vlak na de geboorte is de situatie nog wat onoverzichterlijk. Ineens is er een kind, waar je wat onwennig tegenoverstaat. er zijn genoeg vaders die eerlijk durven bekennen dat ze geen gevoel van trots kunnen opbrengen. Wel kan er een gevoel van opluchting zijn, na dat gespannen wachten. De eerste maanden daarna zijn trouwens drukke maanden. Het is ook een vermoeiende tijd. ENZ BLA BLA hahahha
Ja hoor, ik lees gelijk wat ik typ, hoef niet naar mn toetsenbord te kijken alleen de cijfers, die kan ik niet meer blind smilies, en haakjes wel
whahahaha dat staat er geloof ik nu niet meer in, ja die drukke maanden wel, maar voor de vaders niet.
T hele stuk, is nog vreselijker, Je vrouw heeft waarschijnlijk geen tijd meer voor je, alle aandacht gaat naar de baby.. AHH.. arme mannen Gelukkig krijgen ze het boekje pas, als de baby er al is Wat er nu in staat, weet ik niet eens precies.. Niet echt gelezen, volgens mij meer info over de baby..
die zitten ook te ver weg, kan ik ook niet de cijfers voor de rest inderdaad wel blind. ik ben eigenlijk best wel eens benieuwd hoeveel aanslagen ik tegenwoordig heb
je kan vast zo`n typ test vinden Ah, ik kan het wel, maar weet gewoon niet meer precies waar welke zit want als ik de haakjes, en sterretjes ook kan redden.. Moeten de cijfers ook willen
hahaha als dat een uitgave zou zijn voor de zwangerschap dan zou er geen baby meer bijkomen denk ik volgens mij gaat alles over de baby. heb het eens vluchtig doorgelezen, hij is wel weer vernieuwd, Sebastiaan heeft een gifgroene en ziet er ook inhoudelijk veel leuker uit.
Denk het ook niet Dan schrikken ze te erg Oke, noof heeft hier ook een groene, maar jah zelfs die van mij is groen
nee joh, achtentachtig ofzo, maar ons toetsenbord mist ook knopjes. de drukknopjes zitten dr maar geen toetsje meer.
Oke.. dan typt het ook wel een stuk minder makkelijk... ik heb soms wel dat er een blijft hangen, omdat er rommel in zit..