Wat een meid is ze geworden zeg! Ze scheelt toch een kleine maand met Maarit als ik het goed onthouden heb?
O en Niels belde net van zolderverdieping naar beneden dat Maarit wel meer dan een klein ongelukje had want haar hele broek was nat en zat onder de poep. Ze is dus nu zelf haar onderbroek aan het uitspoelen in de badkamer want ze vond dat de wasmachine dat wel kon doen voor haar.:x
Ik las het van de auto. lekker hoor dat je daar opheldering over hebt. Ik toch dat je zou gaan piekeren over het KDV. Als je vriendin niet wilt dat je naar de desbetreffende leidster gaat had ze haar mond moeten houden. Nu heeft ze het ook jouw probleem gemaakt en zit je ermee.:x
Mag ik zeggen dat ik het raar vind van je vriendin dat ze gelijk naar het hoofd stapt i.p.v. het met die leidster te bespreken of er echt iets gespeelt heeft. Naar het hoofd gaan kan altijd nog als blijkt dat er wel degelijk geslagen is.
De wasbak zit bij de keuken bij in en de koelkast zal wel een heel kleintje zijn en normaal huren we er 1 van de camping. En als je de vouwwagen uitvouwt en de tenten eraan maakt dan heb je dus staan wat ook op de plaatjes staat. En de vouwwagen staat helemaal achterin en daar slaap je in. Ik kan wel zeggen anders kom je volgend jaar bij ons op de camping kijken maar dan moet je wel "even" naar Zeeland.
GEFELICITEERD!!!!! Heb veel aan je gedacht vandaag (zelf in de dierentuin ), maar ben blij dat het niet voor niks is geweest! Dat jullie maar veel rijplezier aan jullie "nieuwe" auto mogen beleven!
Ahhhh wat lief zeg. Karsten houdt er ook niet van om in bed bij ons te liggen. Hij geeft wel vaak kusjes en zo maar niet dat 'ie lekker bij je komt liggen of zo. Dus toen hij zo last van zijn oor had op de camping heb ik daar wel van genoten want toen kroop hij zowat in mij.
Hmmmmm, eigenlijk had ik gezegd een kaart als het goed zou gaan, maar het is dus niet helemaal goed gegaan.....wat nu????
daar is m'n antwoord al..........helaas, geen kaart voor Maarit (of eentje om d'r aan te moedigen, Senn?????)