Silla GEFELI met je nieuwe auto!! Lekker toeren dus Beterschap voor Indi (als ik het goed begreep) En je kat mag je niet mishandelen!! Dus hij is weer terug??
deze bedenk ik dus zelf......merk dat ik het vooral erg mooi vind als ik er een "kupke" op de achtergrond in heb (zoals bij die van Joost )..... Op het forum waar ik nu zit, ben ik via Christiea terecht gekomen, is net effe wat "professioneler" zeg maar, dan die forums waar ik eerst kwam, en waar ik lesjes heb gemaakt. Niet dat ik daar niet blij mee was/ben hoor, want daar heb ik het per slot van rekening geleerd .
Zo, hier ben ik er al een tijdje weer van Esther. Was errug gezellig daar! Was er rond kwart voor 11 en Maureen had heerlijk in de auto geslapen (3 kwartier ongeveer van 1u10min) Daarna lekker geknuffeld met Fay (mooi meisje! ) en Sem lekker met Maureen 'gespeeld'. Sem ging rond 12 uur naar bed, Maureen rond kwart over 12 en die ging gewoon zonder mopperen slapen daar gelukkig, tot kwart voor 3! Heerlijk! Daarna rond kwart over 3/half 4 terug gereden. Esther en ik hebben lekker bijgekletst! Was gezellig
digishoptalk.com.......helemaal in het engels, dus ook nog eens goed voor de taalontwikkeling (maar d'r zijn verder geen lesjes of zo op te maken)
gezellige dag!! hier ook, met mijn moeder gaan shoppen in Haarlem (voor 't eerst sinds jaren daar) 3 leuke rokjes gekocht (ben m'n dikke-buiken kleding zo zat)en een shirt, helemaal blij want de afgelopen keren winkelen kon ik niks vinden... Daaf zit voor werk in hotel in groningen en jurre is bij mijn schoonouders logeren, dus ik zit alleen met twan
da's altijd minder idd....maar aan de andere kant: een keertje lekker overdwars liggen is ook wel eens fijn
ja nachtje diagonaal over het bed is ook lekker (veel anders gebeurt er toch niet in dat bed, dus kan net zo goed alleen liggen haha)
Pffff.. Maureen weigert te gaan slapen.. Mal kind! Vandaag toch teveel indrukken gehad denk ik... Ach, ze huilt (NOG) niet.. Dus laat haar maar ff
Heeft misschien idd wel effe nodig om de dag te verwerken....ligt ze wel in bedje of is ze beneden bij jou? Ach maakt het ook uit, zolang ze idd niet huilt .
Ja ik heb ook gezegd dat als Tygo met zo iets thuis komt ik idd eerst met haar in gesprek ga. Wordt het dan een discussie oid dan kan ik alsnog naar het hoofd gaan. Maar zij gaat er al bij voorbaat uit dat het een ja../nee.. verhaal gaat worden. Niet dat ik haar kind niet wil geloven maar ik heb ook gelezen dat kids tussen de 2.5 en 3 jaar hun geweten maar ook hun fantasie aan het ontwikkelen zijn. Maar goed ik weet het gewoon niet...als ik donderdag geen feedback van haar gehad heb ga ik toch zelf met de leidster praten want Tygo zit bij haar op de groep en die van haar zit op een andere groep (ze komen elkaar natuurlijk wel tegen)...
haha tsja, hier toch echt even eerst 6 weken afwachten (en voel me nu zo sexy als een geribbelde zeeslak)
hier kan ik helaas beide "excuses" niet meer aanvoeren, maar "sexy" is wel het laatste dat ik me voel idd.....ach, zal ooit allemaal wel goed komen .
Goedenavond meiden!! Silla eindelijk is het erdoor!!! Gefeliciteeeerd!!! Anno spannend morgen tekenen!! Nogmaals gefeliciteerd!! Enne, mijn kat is nog niet terug. Dit is de babypoes die in de meterkast ging zitten. Uit zichzelf, vrij wil zeg maar Dus niet denken dat ik hem erin gepropt heb Rensie± afgelopen nacht was mijn man weg voor werk naar Belgie en lag dus ook alleen...Is toch niet echt fijn als je met zijn 2en gewend ben in bed te liggen!! Senn: Balen dat het niet helemaal gelukt is met het droog blijven van Maarit zeg...Om moedeloos van te worden Hier een lekker dagje gehad. Ben lekker bij mijn ouders geweest en heb daar ook gegeten. Indi was helemaal bekaf dus om half 7 toen we thuis waren heb ik haar ook snel op bed gelegd. Vervolgens stond de buurvrouw aan de deur en die is pas net weggegaan. Lief mens is het ook!! Van haar hoorde ik trouwens dat mensen aan de overkant hier aan haar hadden gevraagd van wie die zwart/witte kat was die de hele tijd bij hun in de tuin zat. Nou hoop ik echt dat dat de onze is geweest (ze hebben hem van de week nog gezien). En dat ie bijna ons huis weer gevonden heeft!! Indi heeft trouwens nog meer pokjes erbij gekregen en zitten nu ook in haar oor en eentje net onder haar ooglid, gelukkig niet op het randje ervan Morgen moet ik werken dus ga nu lekker afsluiten en douchen! Weltrusten !!