Juli mama's 2008 deel 9!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door lisettedijkstra, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Denk je dat je met mijn links een beetje inspiartie hebt gekregen Lisset? ;)

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

absoluut!!!!! ik twijfel nu tussen de wagen met opleger, en het stuurtje. vind ze allebei erg leuk:)

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dan zou ik persoonlijk voor de auto met oplegger gaan.
    Daar kan ie dan langer mee voort...
    (als ik het vergelijk met Tygo).
    Deze is nu zo "in to" de auto's.
    En bij dat kado krijgt ie een grote auto en wat kleintjes erbij en daar kan ie tot aan (nou ja wat zal het zijn??) 4 jaar mee doen?
    Dat stuurtje (heeft Tygo ook voor zijn 1e verjaardag gekregen) kijkt ie nu heel af en toe es naar maar gaat liever voor de auto's...

4. Goedemorgen..

Hier een beroerd eind vd nacht met Esmée gehad helaas.. Ze wou vanaf half 6 niet meer slapen en vroeg continu naar papa, dus Chris erheen en toen vroeg ze continu naar mama, vaag kind :(
    Dus bij ons in bed genomen en toen is ze rond 6 uur gaan slapen en schrokken we kwart over 8 wakker van Maureen.. Wij er snel uit, want om 20 over 8 zou mijn zwager op de stoep staan voor het voegen van de vloer en dan issie klaar :D
    Ik ben blij als Chris volgende week weer aan het werk is en we weer naar het normale ritme kunnen gaan...

5. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    ik ga er eens goed over nadenken!

ik hoor dat Sebastinaan wakker word dus ga hem eens ophalen! (en denk ook Isabella want is nu toch tijd om op te staan):)

tot later!:)

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    KK balen van je nacht!

See ya later Liset

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    encyclopedie :p. nee een boekje van tip de muis wil een broertje, en nog wat fotoboeken van zichzelf ;). nu kijkt ie naar de teletubbies :p

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hoe gaat het nu tussen jou en chris? nog wat uitgepraat?

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb nu even pauze, ben bezig met de strijkwas, maar het water in de strijkbout was op dus die moet even 'afkoelen' voordat ik er nieuw water in doe ;). Zit nu even op de bank langs mika, die is helemaal in to de teletubbies whaha

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    He wat een domper.....maar gelukkig maar dat Sam er niks aan overgehouden heeft!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    lekker laten bezemen ;)....misschien kan ie ook nog wel afstoffen met een droge doek ;) (hier vinden ze dat helemaal geweldig! :D)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het stuur/dashboard hebben wij ook.....hier spelen ze er met tijden beiden nog mee! ;)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Waar Joost ook nog steeds helemaal verzot op is, zijn leesboekjes, van die dikke kartonnen.... Hij heeft met zijn verjaardag weer een stel nieuwe gehad, oa van Bumba en van Hopla.....en van zijn grote zus kreeg hij een hele dikke vierkante van Dikkie Dik (staan ook nog 5 verhaaltjes of zo in)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga ook maar even strijken....is dat ook weer gebeurd.

Tot later!

15. @LK, wat een leuke foto's zeg, een ook van jullie als gelukkig stel :D
    Balen van Sam zeg.. Wat zal je geschrokken zijn..

@Lisette, succes met het vinden van een cadeautje.. Hoe is het nu verder met Isabella?

Hier net met Esmée naar de bakker geweest en naar de schoenenreus.. Ff schoenen en een riem voor mezelf opgehaald. Schoenen voor het werk (sportschoenen dus :D )

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

dank je
    vooral achteraf toen we hoorden wat ze gedaan hadden in het zh en wat het voor schade kon geven, maar in eerste instantie hadden we zoiets van wat kan 1 tabletje nu doen? dus we hadden het eigenlijk iets onderschat.
    dat ze het maagje leeg gingen pompen hadden we ook echt niet verwacht en die nacht ter observatie hadden we wel al in ons achterhoofd omdat ze sowieso bloed gingen prikken dus ja wanneer krijg je dan de uitslag vandaar.
    de verpleging zei ook wel na 6 uur krijg je geen complicaties meer maar dat zou om 12 's nachts wezen en dan sturen ze je dus niet meer naar huis

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

dank je
    remco zei al voor de foto
    kom ik ga klef je hand vasthouden

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ze heeft de afdeling op stelten gezet hoor
    er was duidelijk aan haar niks te merken.
    de verpleging was er maar wat blij mee zo'n vrolijk ding wat druk bezig was.
    er was naast ons nog 1 baby op de afdeling en ook daar hadden ze weinig werk van

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

klinkt als een virusje
    beterschap

Deel Deze Pagina