Hier zijn de kids ook altijd in hun nopjes als we met de trein gaan wat heel zelden is. Wat is NEMO? Iets met die vis? Ik heb nog wel een heel leuk werkje van Maarit in het thema Jungle. Als je er een foto van wil hebben zal ik er 1 maken en voor je uploaden.
Lekker hoor verlof, geniet er maar lekker van. Je bent weer druk bezig geweest lees ik al. Hoe het hier is lees je een bericht boven jouw geplaatste bericht en misschien heb je het al gelezen.
Fijn dat je het zo super hebt gehad. Heb wel nog een paar keer aan je gedacht van goh hoe zou Ling het hebben op vakantie.
Beterschap ermee! Hopelijk helpt de neusspray voldoende en kikker je er weer lekker van op. Fijn dat je vanmorgen even lekker een paar uurtjes hebt kunnen liggen!!!! Enne....nemo is een ontzettend leuk ontdekcentrum waar heel veel te doen is. Denk dat Sven en misschien Maarit ook al, het erg leuk zullen vinden. Het is supergroot en wij kregen het in een dag niet eens rond, kwam ook wel omdat het erg druk was. Maar echt de moeite waard. Kijk maar eens op www.e-nemo.nl. Weet niet of je van de week die spoorkaartjes gehad hebt, maar dan mag de 2e persoon gratis in nemo als je met de trein erheen gaat. Leuk uitje hoor!!! Je mag het werkje van Maarit ook omschrijven hoor, of is dat erg ingewikkeld. Anders is een foto natuurlijk altijd leuk. Ben altijd wel in voor nieuwe ideetjes
Lekker dat je nu niet meer hoeft te werken! Kan je lekker de laatste babydingen afronden! Enne...als Merel bijna nooit meer in de Bugaboo zit kun je net zo goed de wandelwagenbak er in doen. Misschien heb je nog wel een buggy voor noodgevallen, of niet?
Welkom terug! Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben. En lekker bijgeslapen, heerlijk!! Heb je nu ook nog vakantie of moet je volgende week gelijk weer aan het werk?
Zo, heb vandaag even een mindere dag Denk dat ik nu ga voelen dat ik vorige week zoveel gedaan heb en daarna gelijk mn schoonzusje kwam, waardoor ik dus niet aan mezelf toegekomen ben. Het was allemaal wel erg gezellig, maar je blijft toch de hele dag maar doorgaan. Ben vandaag dus weinig waard. Had vanmiddag nergens zin in, dus heb lekker met een boek op de bank gehangen. Arinde ligt al een half uur in bed, dus dat is wel heerlijk. Ligt nog volop te kletsen, maar heb ik even rust. Straks nog visite....op zich wel gezellig natuurlijk, maar had liever een avondje rust en op tijd naar bed gehad Ach ja....komt wel weer goed
Senn en Daantje...BETERSCHAP LADIES! Ling...welkom thuis Essie...je bent lekker bezig geweest je eerste verlofdag hihihi
Linnepin...nu nog ff chillen en heb je strax weer energie genoeg voor de visite vanavond. Ik lig ook al op bed...Tygo ook maar na 2 muzieksessies blijft ie me roepen... Ga nu maar even kijken want hij roept nu wel errug hard MAMA!!!!!!
Zo ben ik weer... Was even bang dat ie gepoept had (heeft ie nog niet gedaan vandaag) maar het was een windje... Ff geknuffeld en toen maar weer naar bed gedaan... Ben benieuwd. Strax belt vriendinnetje om even te spuien over die zwangere vriendin van Hugh's beste vriend (heb ik denk wel eens over verteld). In het kort kreeg ik zaterdag te horen dat mijn vriendinnetje en ik de boosdoeners zijn waardoor dat mokkel moeite heeft om zich weer in de groep te mengen oid dergelijks (weet het niet goed uit te leggen zonder er een lang verhaal van te maken) dus dat wordt nog strax.... Morgen heeft mijn andere vriendinnetje toch een gesprek op KDV.... Maar goed ik ben het er nog steeds niet over eens....maar goed ik zit er ook niet meer echt meer mee denk ik (ben te moe mss). Vandaag echt een zware dag gehad! Ben na een kort middagslaapje met mijn moeder en Tygo naar Zandvoort gereden...1 GROOT DRAMA met Tygo. Bij aankomst bleef dit aanhouden, en pas na dik 45 was ie weer een beetje de oude. De terugweg was ie errug gezellig en we zijn met z'n allen naar de Mac gegaaan. Bij moedertje de bestelling opgegeten en mijn broertje heeft lkkr lopen ravotten met Tygo. Ik hoop dat ie zo lkkr gaat slapen want ik maak het ook niet laat!
Lekker hè, al die voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar, al kan ik me natuurlijk voorstellen dat vakantie ook wel lekker is . Meer het thema JUNGLE lijkt me wel heel erg leuk. Mag ik vragen waar je uiteindelijk dat dekbed besteld hebt, kom er voor Joost eigenlijk 1tje te kort....heeft er maar 2....maar weet niet goed waar te kijken/zoeken.
Hè wat naar dat je je niet lekker voelt.....ben benieuwd of die neusspray wat gaat doen..... Dikke knuff voor jou!
Dan zet je lekker de wandelwagenbak erop. Als Merel dan per sé wil zitten met het wandelen, dan kan ze toch in de buggy zitten (of heb je die geen ).
Tis stil op het forum.... Wou dat ik dat ook kon zeggen van Tygo.............. Hij is nu met zijn muziekster aan het spelen.... Hugh is naar onze plaatselijke feestweek ben benieuwd hoelaat ie (en welke toestand) hij thuiskomt. 1 bijkomend puntje........HIJ MOET MORGEN WERKEN!