bij miss etam hebben ze ook erg leuke positie kleren! (weet natuurlijk niet hoe dat dit seizoen is. van de week ook met Isabella en Sebas bij la place geweest, lekker taartje gegeten minder dat je moe bent en niet happy, hoop dat dat snel weer goed komt!
hier alles goed! hoe is het bij jullie? al een beetje gewend aan Max?? en nikita ook al gewend? heb je ook een foto van max? ben wel benieuwd hoe hij gegroeit is
Denk dat ik me even een beetje nutteloos voel...als je begrijpt wat ik bedoel. Vorige week de hele benedenverdieping gedaan, dus daar hoeft nu niks te gebeuren. Daarna kwam schoonzusje logeren, dus was ik ook lekker bezig. En nu heb ik gewoon een paar dagen helemaal niks. Volgende week weer een beetje op school aan de gang, maar daar kan ik nu nog niet zoveel aan doen. Dus ja, ben een beetje inspiratieloos en heb ook gewoon nergens zin in....Val gewoon een beetje in een gat. Wordt tijd dat de vakantie voorbij is
met je zwangerschap gaat t ook allemaal goed?? geen vervelende kwaaltjes?? hier gaat t ook zeker wel goed. max groeit als kool. zie m gewoon met de week groeien en lijkt nu echt een "volwaardige"baby qua lengte en gewicht. zijn prematuren trekjes beginnen nu ook echt weg te trekken gelukkig. hij drinkt ook goed en drinkt nu regelamtig flessen van 100 cc leeg dus meer kunnen we niet wensen haha,de 18de moete nikita gaat oopk lekker door. is ega trots op haar kleine broertje en heeft ook nog geen tekenen getoond van jaloezie dus dat zal denk ik ook niet meer komen. de 18de moeten we voor t eerst naar t cb dus dan wordt hij en nikita ook weer gewogen dus dan weten we ook weer hoeveel ze gegroeid zijn
ja ik las al zoiets( laatste 3 paginas wel gelezen) maardat is ff k*t. zomaar uit t niets of speelde t al langere tijd?? knuffel meid en hopeliojk wordt de ruzie snel bijgelegd. als ik iets voor je kan doen moet je t maar zeggen hoor
Fijn dat Max nu zo goed drinkt en groeit! Dat scheelt weer een hoop zorg! En bij het bureau zal hij vast flink gegroeid zijn Lekker dat Nikita niet jaloers is, dat is wel heel fijn hoor!!! Hier gaat het prima hoor! Heb eigenlijk nergens last van en over 2 weken de 20/weken echo, dus dan zijn we alweer op de helft gaat snel!!!!
nikita is zeker wel gewend ja. erg blij mee. als ik op de pc zit dan plaats ik wel ff een fototje maar jeroen zit nu op de pc te ontwerpen dus dat gaat nu ff niet lukken. je houdt m van mij tegoed
jeetje de tijd vliegt echt voorbij zeg, 20 weken echo alweer. zag laatst ook dat daantje silla en sann ook bijna uitgerekend zijn n et als mijn zus maar willen jullie weten wat t geslacht is?? en t cb heeft tot nu toe alleen maar lof gesproken over max dus dat is al fijn op zich. ze gaan m gewon vergelijken met kindjes die op tijd zijn maar als hij ergens op achterloopt zulen ze zijn leeftijd corrigeren dus dat is ook al fijn nieuws natuurlijk
Ja die zijn inderdaad ook bijna uitgerekend, net als Essie. Als onze MK toen niet misgegaan was, was ik nu ook over 3 weken uitgerekend. Dan was het hier echt een bababoom geworden Nee, we willen niet weten wat het wordt. Wisten we bij Arinde ook niet en vinden het wel leuk om het een verrassing te laten. Al denken we allebei dat het een jongen wordt, maar ja...dat dachten we bij Arinde ook Wel fijn dat het CB zo meedenkt en als hij achterloopt dus wel corrigeren. Wel zo netjes inderdaad. Want hoeveel te vroeg is hij uiteindelijk geboren? Wij waren toen op vakantie, dus heb het eigenlijk helemaal gemist toen
ik las het inderdaad erg goed dat ze niet jaloers reageerd!! ook fijn dat je er bijna niets meer van merkt dat hij prematuur geboren is! prima hoor, was alleen nieuwsgierig
thanx!! voor foto's, kijk maar op mijn hyves. anders ga ik alles dubbelplaatsen op het internet.vind ik niet echt nodig
spannend zeg. ben benieuwd of t dan nu ook daadwerkelijk een knul wordt haha over ong 20 weken weten we meer he. en met de vroeggeboorte was hij een randprematuurtje, dat houdt ik dat hij met 36 weken geboren werd. dus wel prematuur maar niet schokkend maar dat kwam mede door zijn goede geboortegewicht.
he susanne, fijn dat het zo goed gaat met Max. En ook met Nikita. Zal wel echt een moedertje zijn!! oh en ik heb je tekening/schildering/spuitcreatie in het echt gezien bij Senn: super!!!!!