ben alleen meer aan benzine (oké in mijn geval diesel ) kwijt, dan dat me 2 nieuwe bandjes kosten, als ik er speciaal voor naar die fiestenwinkel moet rijden
Ik word trouwens niet echt vrolijk meer in bed. Ik kan me zowat niet meer omdraaien of opstaan. Echt alles doet pijn als ik een paar uur heb geslapen .
Ja ze begint nu echt al zinnen van 5 a 6 woorden te babbelen! Als ik op de laptop zit dan vraagt ze wel eens ''Mama, mah ik bumbalu kijkuuu??'' En af en toe zoek ik dan een bumba filmpje op en dan is het dus ook ''Lepop Inni soot, mama beg'' (Laptop bij Indi op schoot, mama weg) Vanmorgen lag ze bij manlief in bed roept ze vanuit de slaapkamer ''Mamaaaaaaa, Inni bij papa lapie doen'' (ondertussen is ze aan het snurken haha) Af en toe is het een commediant
Heb ook bijna alle was weg. Heb nog een opgevouwen was liggen die in Indi's kast opgeborgen moet worden. Helaas heeft zij haar lade met kleding overhoop getrokken waardoor alles overhoop ligt. Morgen dus maar de rest weer opvouwen!
Vorige keer hielp het aanzienlijk toen het bed op klossen ging en dat gaat nu ook bijna weer gebeuren, dus ik hoop dat het nu ook helpt.
Heb laatst 4 nieuwe banden voor de bolderkar gekocht en die kostten me geloof ik 22 euro of zo....dus veel duurder kunnen 2 van die kleine rotbandjes toch ook niet zijn....
Balen Essie dat je wat minder slaapt. Kan mij ook nog goed herinneren dat ik ook minder kon slapen aangezien ik een buikslaper ben!!
Dat scheelt iig een hoop met in en uit bed komen......kan het bed niet nu al vast op klossen dan, voor jou?
ik kan na mijn zwangerschappen niet meer op mijn buik slapen en ben/was toch ook echt een buikslaper.....maar krijg dan zo'n megapijn in mijn rug dat ik er wakker van word
Nou slapen doe ik op zich goed, maar het doet me zo'n pijn om te draaien of mezelf uit bed te krijgen .
Joost heeft ineens weer een paar nieuwe woorden erbij .... huis, thuis, hom (hond), does (douche), koe, paa (paard)