zeker omdat ze zoveel online was de laatste tijd.... maar miss ligt ze wel in het ziekenhuis omdat ze die harde buiken had enzo. wie is haar buddy of heeft ze die niet?
En elke keer weer roepen ''ik drink nooooooooit meer!!'' Is echt al lang geleden haha dat we elk weekend in de kroeg zaten. Zou het nu ook echt niet meer willen!
hahaha wij gingen elke week naar senn d'r woonplaats. naar die discotheken daar. soms mis ik het wel eens, gewoon lekker slettebakken!! hahahahaha Ga nog ongeveer4x per jaar met vriendinnen naar Brothers en dan gaan we weer los, lekker dansen enzo. Maar iedere week...pfff dat hou ik niet vol man!!! maar ik vind het nu ook lekker om op de bank te hangen met een drankje en een chippie.
Ja, inderdaad wel beetje vreemd dat ze er de hele dag nog niet is geweest! Maar misschien hadden ze andere plannen voor vandaag, of is Hugh hard aan de slag gegaan.... Laten we het hopen
Meiden, het was gezellig maar ik ga er weer vandoor. Denk dat mannetje in bad in slaap is gevallen, dus die ga ik er maar eens uitvissen (ligt er al anderhalf uur in)... Denk dat ik maandag pas weer online kom! Fijn weekend allemaal nog!
had gisteren net dat vrienden boekej gepakt voor telefoonnummer van senn dus zal ik haar even smsen of is dat overdreven?
Nee sms maar want miss ligt ze gewoon te bevallen je weet het niet!!! Of misschien vond ze het niet fijn wat er gezegd was? Ik ga er ook vandoor..Ga lekker gezichtsmasker opdoen!!
ok heb sms terug van silla. alles is goed maar ze had even quality time nodig met hugh. Ze stelde de bezorgdheid wel op prijs!!! miss is ze er morgen weer. silla, quality time is erg belangrijk meid!! take your time for it!! knuffel!!
dank je! Ben nu nog weer met 2 nieuwe bezig met 2 nieuwe kitjes (of nou ja, die heb ik net gemaakt).....maar moet ze eerst aan "m'n baas" (hahaha, degene waarvoor ik ze gemaakt heb ) laten zien....oh en ik moet er nog 1 maken, met een ander kitje....