Juli mama's 2008 deel 9!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door lisettedijkstra, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    trusten en hopleijk zijn je jochies morgen weer aan de betre hand.
    sterkte met je schoonmoeder. stom trouwens dat ze niet door mag naar het bejaardenhuis. daar kunnen ze haar juist de zorg bieden die ze nu nodig heeft:( bizar....

2. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ga er ook vandoor lisette!
    even bij mijn "zieke" man kijken.
    trusten voor straks/zo!!

3. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    ik ga er ook weer vandoor, fijne avond!

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ramoontje wat naar zeg :( Misschien een optie om via de ha te spelen en te vragen om een spoedindicatie of iets dergelijks?? :(

Ling leuk naar je broer! Enne, ik zou er ook pissig om zijn geworden hoor dat ie niet ff had afgebeld! Hoop dat het een gezellige dag is!

Silla fijn dat je toch nog ff komt zeggen hoe het met je gaat!! En soms moeten mannen op een harde manier ff erachter komen hoe het ook al weer allemaal zat ;) Ik vind je een hele sterke vrouw dat je (hoogzwanger) zo met van alles moet dealen en het op de juiste manier probeert te doen!!!

Nou ben er snel weer vandoor, gezellig met mannetje op de bank!! Oh ja, de kat (van amper 12 weken ) kwam net binnen met een giga kikker :$ Hij leefde nog dus manlief heeft hem maar weer naar buiten gedaan maar hij keek wel heel trots naar zijn vangst :D

Toedels!

5. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

je was net iets eerder! ;)fijne avond nog!!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pffff meid wat een verhaal zeg. En dat allemaal terwijl je hoogzwanger bent. Heftig hoor dat je zoiets moet doen om hem wakker te schudden maar wel heel knap dat je het gedaan hebt.
    Ik hoop heel erg voor je dat dit m nog lang bij blijft en hij er echt van leert

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Schandalig zeg. Dat hoort toch gewoon een indicatie voor een tijdelijk verblijf te zijn.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan weet Niels al over welk onderwerp het gaat.:D

Is goed prikken we binnenkort even een datum.:)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Meis wat een verhaal, hopelijk komt alles weer op z'n pootjes terecht en heeft hij het licht gezien al is het maar voor de komende weken.;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gisteren 1 ongelukje, de dag ervoor droog (in blote bips) en vandaag een jurkje aan maar zonder onderbroek.;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Pffff sterkte voor haar.
    Krijg ze wel thuiszorg?:(

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Echt weer de Hollandse burocratie.:x

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoe is het bij jou en met je mannetje zijn hernia?

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ben er weer vandoor.
    Ga even lekker een spelletje doen met mijn dochter en daarna saté en shaslicks maken voor de bbq.

Mischien kom ik straks nog even online.;)

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Mn man zit nog aan boord en gaat neit echt super. Overmorgen komt ie weer thuis en dan krijgt ie donderdag de uitslag van de mri. Ben heel benieuwd.
    Met mij gaat het vrij waardeloos. Kan zo goed als niks meer door de bi en de dagen nu alleen met Ivy zijn dus behoorlijk zwaar. Verder nog steeds veel voorweeën dus heerlijk genieten:D
    Maar we blijven lachen hoor (soms dan:D)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gelukkig is de verpleging vannacht toch gekomen, toen mijn zwager de bel gebruikte ;).....maar ideaal is het niet....;)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gelukkig heeft ze overdag zowiezo recht op de verzorging, daarvoor zit ze in de aanleunwoning....Het probleem zit 'm dus vooral 's nachts, maar de verpleegkundige van de afgelopen nacht heeft toch gereageert toen de zoemer gebruikt werd ;). Tja, mijn zwager heeft ook pas een nieuwe heup en die krijgt mijn schoonmoeder echt niet naar het toilet getild ;)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ;)..

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    als ze de kaart mag krijgen geef je maar een seintje ;).

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ramoontje...sterkte met je schoonmoeder. Poeh lijkt me niet niks voor een dame op leeftijd. Belachelijk dat ze niet in het bejaardetehuis mag blijven?! Ze heeft geluk dat ze nog famillie heeft. Er zijn zat bejaarden die dat niet hebben.

Sann...sterkte met je BI en ik hoop dat je mannetje snel weer thuis is. Balen dat het met hem ook niet beter gaat.

Senn...wat goed van Marit dat ze een "droge" dag heeft gehad. Laten we hopen dat het zo blijft.

Hier een beroerde start van de dag. Tygo was lkkr vroeg wakker.
    Ik voelde me niet goed, beetje grieperig ofzo. Maar goed we zijn wel ff weggeweest naar Monkeytown (soort van Ballorig) samen met mijn vriendin en haar man en kind. Tussen de middag 2 paracetamol ingenomen want voelde me erg beroerd en buik voelt ook niet goed hoor. Mss wel voorweeëen ofzo. Maar goed na het slaapje is het weer rustig. Hugh is na het slaapje lkkr met Tygo buiten gaan spelen en tijdens ons slaapje het huishouden/was gedaan! Dus toen ik mijn bed uitrolde was het huis netjes en ik ben gaan koken.
    Daarna lkkr gegeten en Tygo ligt nu op bed..wakker maar hij ligt hihihi.

We moeten zo nog ff de cdwisselaar uit de auto bouwen dan kan ik hem via mijn werk versturen naar dat bedrijfje die het voor weinig gaat maken. Ook moet ik nog ff wat proefdrukken opvragen voor de geboortekaartjes want tja, mocht ik wel voor 38 wkn bevallen weet ik in elk geval hoe het kaartje er in het eggie uit ziet whahahahaha.
    Morgen weer werken...woensdag en donderdag en dan............VERLOF!!!!!!

Heerlijk!

Deel Deze Pagina