fijn dat je bijna met verlof mag silla!!! en helemaal lekker dat hugh de hele zooi aan kant had gemaakt!! super van hem! sann, balen dat je zo'n last hebt.heb je niemand in de buurt die iets in het kamertje kan doen? die nek/rughernia van je man is natuurlijk ook niet niks en zal hij best veel last van hebben. snap dus wel dat hij niet zo actief is. sterkte met de uitslag alvast. ramoontje, zijn je jongens weer opgeknapt? hier een gezellige dag gehad bij mijn broer. justin had een uurtje in de auto geslapen en is helemaal weg van mijn nichtje dus die kon met hem aan de wandel en terug weer een krap uurtje geslapen dus prima dacht ik zo. alleen net had hij weer 1 van zijn woedeaanvallen en hij blijft er zowat in (blauwe lippen en niet ademhalen). Hij kreeg zijn zin niet dus ik dacht, laat hem maar een keer huilen. Nou fout dus: helemaal overstuur en het duurde zeker 15 minuten om hem helemaal stil en rustig te krijgen. jemig wat een temperament zit er in dat kind zeg. pffff daar ga ik later echt nog last mee krijgen denk ik.
Ramoontje fijn dat de verpleging gekomen is snachts!! Ling fijn dat het een leuke dag was!! En woede aanvallen zijn lastig... SIlla miss voorwerk! En het is inderdaad wel goed om een proefdruk te bestellen. Mijn zus had dat niet gedaan , ze vond het geboortekaartje niet zo boeiend. Acheraf had ze dat dus wel moeten doen! Toen manlief de enveloppe zag dacht hij dat het een grafkaart was Ook was de tekst NIET te lezen. Ze had een zwart/wit foto met zwarte letters (dus zwarte letters over het zwarte gedeelte heen) Vond het dus ook niet echt een mooi kaartje en zij ook niet! Hier een rustige zondag gehouden..Lekker mijn ouders nog op de koffie gehad en voor de rest weinig gedaan afgezien wat huishoudelijke taken.
Oh en wat goed dat Hugh van alles gedaan heeft zeg!! Ontzettend fijn. Hier doet manlief de laatste tijd ook meer en uit zichzelf. Als ik het vraag doet hij het ook wel hoor maar fijn dat hij het dan juist zelf doet natuurlijk
Ling...Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Jammer dat het eindigde met een woede aanval van Justin... Ik hoor hier grom geluiden uit de babyfoon komen whahahaaha. En PAPA! Papaaaaaaaaaa PAPAPAAAAAAAAAAAAAAAAA gelukkig is ie niet zo dol op zijn papa hihihihi. Net ff 2 proefdrukken besteld van de geboorte kaartjes. Weet je wat erg is...kep nog niet zo lang geleden gegeten maar.............IK HEB TREK! Morgen komt mijn nichtje ff langs om mijn haar te wassen/bijknippen en stylen. Ondanks dat ik pas naar de kapper ben geweest heb ik echt niet de kracht om het te stylen dus fijn dat je nichtje bedrijfsleider is van een kapperzaak hihihi. Vrijdag mijn 1ste verlof dag....ga ik eerst naar Gyn..dan lunchen met dinnetje en daarna chillen.... Zaterdag heb ik een een "High Tea" met een vriendien in bloemendaal of zandvoort haar collega heeft dat georganiseerd voor moeders (incl celebertiymama's ??). Mijn vriendin heeft daar "Vipkaarten" voor gekregen... Maar ik heb zo;n donkerbruin vermoeden dat mijn vriendinnen weer een babyshower voor me georganiseerd hebben.... Ik ga ff naar boven gezien Tygo uit zijn tenen PAPA roept! En dat terwijl mijn babyfoon op z'n zachts staan klinkt het alsof hij met een megafoon in mijn oor staat te tetteren! Oh en Hugh heeft me ook nodig voor het uitbouwen van de CD wisselaar (handig zo'n man met 2 linkerhanden hihihihi)
Ik ook. Heb een spannende dag morgen op het werk. ZIjn al maanden bezig met alle protocollen (en dat tijdens een verbouwing) omdat we een keurmerk willen dat we alle protocollen naleven. My god, hoeveel werk dat wel niet geweest was en is. Komt dus morgen iemand langs en heeft met ons allen een gesprek en gaat checken of je alles dus weet wat er in de protocollen staat.
Silla wat een drukke daagjes zeg! Wel aan jezelf denken he!!! Succes met het helpen van de cdwisselaar! Oh de kat zat achter een pad aan...Dus die had hem in zijn gezicht gepist en de kat was helemaal ontdaaaaaan haha. Manlief dacht ''dat leert ie wel af dan!'' maar mooi niet hoor. Hij ging wraak nemen en ging weer achter de pad aan
Oh Sen hopen dat ze vandaag weer droog is gebleven. Hier gaat Indi ook al weer super vaak op het potje. Alleen laat ik haar nu niet meer in haar blote kont rond lopen want dan gaat ze super erg aan de waterpokjes zitten krabben! Zijn wel al aan het wegtrekken dus over een tijdje kunnen we weer verder.
Haha nee idd hij is zowat even groot als die pad (Bij wijze van ) dus vind het wel dapper Ben hem ook aan het leren dat als ik iets gooi hij het terug komt brengen, gaat ook wel goed moet ik zeggen 8)
leuk toch babyshower?? heb ik nooit gehad. lijkt me super leuk! en succes met de cd wisselaar!! echt waarom zijn er mannen uitgevonden als je nog alles zelf moet doen hihihi
echt goed hoor dat ze al zo actef is. hier echt nog helemaal niks. ook fijn dat de pokjes wegtrekken. zo vervelend voor ze
yup!! bij ons viel het best mee omdat we naar de protocollen mochten verwijzen als je het niet uit je hoofd wist en die mocht je er ook bijhouden. maar lijkt me bij jullie iets belangrijker aangezien je direct met mensen werkt en niet "even een testje overnieuw kan doen".
Nope.....Joost heb ik nu maar op de hoestdrank gezet, maar als dat met een dag of 2 niet helpt, dan moeten we toch maar terugvallen op zijn extra medicatie, in de hoop dat dat dan wel gaat helpen. En Rick heeft nog steeds koorts..... (maar verder op zich nergens last van)