Ja wij werken ook met medicatie en voorraden van steriele gazen en pleisters tot cathetarisatie en infuusspullen. Die moeten dus allemaal volgens protocollen opgeborgen worden en gebruikt worden. Ook het reinigen ervan en blablbalbal...Als iemand met een klacht komt heb je ook 200 punten die je moet afwerken....Of als je een fout maakt bij een injectie bijvoorbeeld heb je ook weer allerlei regels hoe dat afgehandeld moet worden, Voor het herhalen van medicatie ben je ook aan allerlei regels verbonden...en ga maar door. Je bent natuurlijk de hele dag door met mensen bezig, Nou hoeven wij niet helemaal alles uit ons hoofd te weten hoor maar toch...Je moet alles wel in de grote lijnen weten.
Haha dat is mijn volgende project Daarna leer ik hem op de wc te gaan... Er zijn mensen die dat hun kat dus écht leren!
is ook wel erg belangrijk natuurlijk wij hadden de accreditatie niet in 1x trouwens. er waren nog te veel documenten in ontwerp/verwerking/aanpassingen enzo dus dat moest nog allemaal afgemaakt worden en nog een aantal dingen waren niet in orde. maar vorig jaar hebben ze het eindelijk binnen gehaald. (bij mijn vorige baan was het ) nu zit ik in de reserach en is dat allemaal veeeeel makkelijker!! gelukkig!!
Het zou mijn 2e Babyshower worden. De 1ste was voor mij en daarna heb ik het altijd voor mijn vriendinnen georganiseerd.... Altijd lachen want dan gaan we van die spelletjes doen enzo... Tussendoor pakken wat wat kadootjes uit en vreten we ons rond aan heerlijke dingen! Dus ik ben benieuwd als ik idd weer een shower krijg waar het is (meestal bij iemand thuis)/welke spelletjes we gaan doen/ wie er uitgenodigd zijn (soms nodigen we de moeders van de zwangeren ook uit maar ik zelf hoef dat niet zo hihihi)... Maar goed laat het wel op me af komen.... Hugh heb ik naar mijn vader toe gestuurd. Dat is een hobbybob en heeft denk ik het juiste gereedschap. Zie alleen dat ze wel op moeten schieten want het wordt hier alweer donker. Ik geloof dat Tygo nog steeds niet door heeft dat ie moet slapen, hoor nu dat ie zijn xtra spenen langs de spijlen vna izjn bed ana het halen is....
je had niet zo'n zin om op je knieen in de auto te zitten??? en ik geloof dat justin nu ook eindelijk stil is na 45 minuten kletsen en zingen
Ja wij hebben morgen een ''proef controle'' dan nog een echte controle en krijgen we de stempel zeg maar. Dan nog 3 jaar lang elk jaar controles en dan hebben we hem voorgoed... Wat voor opleiding heb jij gedaan eigenlijk?
ja idd das net zoiets alleen andere naam ervoor en ik geloof dat iedere branch zijn eigen soort certificering heeft
En ISO certificering hoef je echt niet blij van te worden hoor, als je dat wil/moet behalen, dan moet echt ieder lettertje/dingetje/activiteitje op papier staan, met tig onderliggende documenten
Nou het zit in de kofferbak en daar zat ik in want moest Hugh ff het verschil tussen een bout en een schroef laten zien...want hij zegt...ja daar kom ik niet bij bla bla... Dus ik zeg nee suffie dat is ook een schroef en je moet de BOUTEN losdraaien Maar idd ik kwam met moeite de kofferbak uit hihihi. Oh hier is het ook stil...mag ook wel eens...
ik heb een HBO opleiding gedaan, HLO Hoger Laboratorium Onderwijs. Tegenwoordig heet het Life Sciences and Chemistry (fancy he! ) en na die 3 jaar geen enkele controle meer? hier word er iedere 2 jaar gecontroleerd.
Ja idd... Kep er een hekel aan als de auditor weer eens langs komt! Paar wkn geleden ook en idd wij hebben op de receptie niet alles standaard oid. En we mochten zelfs geen post-it briefjes in de klapper hebben zitten Zooo vermoeiend, maar goed mss wordt de receptie toch opgeheven en gaan we ondersteuning bieden (de telefooncentrale blijft/intercom blijft) aan de afd. Sales... Vind ik prima nu ik dan gezellig bij mijn cheffie op kantoor kom te zitten hihihihi