Juli mama's 2008 deel 9!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door lisettedijkstra, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, dan ga ik eens even wat voorbereiden voor de bbq. Heb maar een kant-en-klaar vleespakket gehaald,want we bedachten het pas om 3 uur. Dus om nog vlees uit de vriezer te halen, dat lukt natuurlijk niet meer. Ach ja, voor een keertje moet dat kunnen;)

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker hoor, madammetje heeft toch ruim een uur op bed gelegen. Ga haar er zo maar uithalen, want om 6 uur gaan we eten. Zo te horen heeft ze niet geslapen want ze ligt nog te kletsen, maar ze is vast wel even lekker tot rust gekomen...mama in ieder geval wel;)

Tot later maar weer!!!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heel veel sterkte meis, weet hoe je je voelt.:(:(

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O zeker dat we dat nog een keer over gaan doen.:D:D
    Dat koprollen echt geweldig van die 2.:p

Mooi dat alles goed was bij de vlos en ik hoop dat de ijzer pillen snel gaan werken.:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hahahaha, hij had echt geen flauw idee.:D

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat wil je niet weten.:x:x
    Had om 9.05 uur een afspraak.
    Om 9.50 uur ben ik maar eens gaan informeren of het normaal is dat ze om dit tijdstip al zover uitlopen.:(
    Was pas om 10.25 :$ uur aan de beurt.:x
    Dacht de arts dat Karsten al geweest was.;):x

Maar goed.
    Beide buisjes moeten eruit want dat kan ook iedere keer ontstekingen veroorzaken omdat het niet lichaamseigen is.
    Hij mag geen water in zijn oren krijgen met douchen.
    We moeten weer 10 dagen druppelen om zijn oor rustig te krijgen.
    Als de buisjes eruit zijn en zijn oren zijn weer rustig krijgt hij een gehoortest.
    De KNO arts heeft hem ook gelijk doorverwezen naar de logopediste vanwege zijn luie tong dus die heb ik ingesproken vanmiddag op het antwoordapparaat.

Van de KNO naar de anestesie.
    Hij weegt 13.5 kg en is 88 cm lang.
    Verder helemaal goedgekeurd.

Van de Anestesie naar buro opname en daar kregen we te horen dat we over een maand gebeld worden vanwege de wachttijd.:x

Dus als we na 10 dagen klaar zijn met druppelen kan het oor weer lekker gaan irriteren de weken erna omdat het zo lang duurt voor hij geholpen is.

Al met al was ik pas om 11.30 uur thuis.:(

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je bent er maar druk mee.

Begint het al een beetje naar het zin te worden?:)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk is dat hè als ze zoveel begrijpen.

En na anderhalf jaar pas de verwarming gemaakt.
    Lekker dan.8)

Ik hoop dat jullie toch nog lekker hebben kunnen bbq-en.:)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vandaag heeeeeel druk geweest.
    Eerst de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten.
    Toen Svens kamer helemaal uitgemest en alle speelgoed wat hij niet meer wilde of weggedaan of doorgeschoven naar Maarit en een deel kan zelfs naar het KDV zo ontgroeid is hij het.
    Toen lekker met de kids gelunched en daarna de puinhoop op Svens kamer opgeruimd.

Omdat ik toch in een opruimmodus was heb ik ook gelijk maar de speelgoed kast beneden uitgeruimd en uitgezocht dus dat ziet er ook nog netjes uit.

Had ook nog twee manden met was staan die inmiddels gevouwen en wel in de kast liggen.

En toen was het alweer 16 uur.:$

Om 16.35 was Niels thuis want hij had een selectie dag van de politie EN hij mag 30 augustus voor de volgende selectie.:D
    Hij heeft zowaar de sporttest gehaald en ook de taaltest en intelligentietesten.:)
    Op 30 augustus moet hij voor een psychologisch gesprek, ben benieuwd.:p

Zo meteen de kids naar bed doen en dan een lekker stukje gebak uit Limburg om te vieren dat Niels deze dag is doorgekomen.

Kom straks nog wel even kletsen zolang mijn rug het volhoudt want al dat opruimen werd niet echt gewaardeerd.:(

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn hè, als je al een hoop duidelijk kunt maken. Joost begrijpt gelukkig wel al heel veel....nu nog leren accepteren als iets niet lukt of gaat zoals hij wil ;)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat ze dat zo goed doet....Joost zou binnen 2 seconden weer aan zijn deur staan rammelen (en Rick zou op de hal staan roepen) ;)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wel meer duidelijkheid dus nu, maar nu weer die ellendige wachttijd....ik snap dat niet hoor. Ik weet van het St Anna in Geldrop dat het binnen 2-3 weken kan en hierbij ons in Overpelt hoefde ik ook maar even te wachten....;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die laatste op je blog is erg mooi zeg!:)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vier weken valt nog mee moet ik zeggen maar snap dan niet dat ik 10 dagen moet druppelen nu en pas over ruim een maand een keer aan de beurt zijn. Dan is dat oor waarschijnlijk weer geïrriteerd.;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wat goed dat Niels het al zo ver heeft gebracht!!!!! :) Nu de psychologische test nog ... en volgt er dan nog meer?
    Is er trouwens ook al meer bekend over wanneer hij nou eindelijk eens aan de beurt is vwb het autisme/aan autisme verwante stoornissen (wat klinkt dat naar :))

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Die van Fenne, met die lavendel? Ben ik zelf ook erg te vreden over. Had alleen vergeten te vragen aan d'r moeder of ik 'm mocht plaatsen op m'n blog, dus heb er maar gauw een mail over gestuurd....haal 'm natuurlijk weg als ze er bezwaar tegen heeft ;)....helaas voor mij zijn ze nu op vakantie ;).

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    en heeft ie waarschijnlijk al weer een oorontsteking te pakken (of 2) ;):(

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja die ja.:D

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    I rest my case.:)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    er zal wel een reden voor zijn.....maar ik zie 'm niet ;)

Deel Deze Pagina