of dat is nu juist positief zodat je hem weer kunt vinden.,. blijft hij daar ook ik hoop voor je dat je hem snel weer vind!
Gelukkig wel, maar ik had er flink de balen in en dan met name omdat Sven en Maarit dan zo lang alleen zaten. Mja anders moest ik voor Karsten weer een nieuwe afspraak maken en dat zag ik ook niet zitten.
hij heeft nog wel plasluiers, die houd ik nu goed in de gaten. werd ons met zijn ziekenhuisopname al verteld dat hij waarschijnlijk met alle weersomschakelingen enzo er sneller last van zou hebben, en dat vertelde de huisarts ook nog. Zal helaas dus nog wel veel vaker voorkomen
Vnd het we grappig toen Indi en ik bij de speeltuin waren. Dus ik zei tegen haar nadat ik gezegd had dat ze nog een keertje mocht, Indi we gaan weer lekker naar huis, kom maar! Zegt ze ''Mama, inni noh een keetje van gijbaan, affespoken??'' Vond het zo schattig!!
ehm....moet ik daar antwoord op geven? :x Pat had vorige week 's avonds bijna een aanvaring met een automobilist.... Hij laat altijd de honden uit, richting de grens en loopt dan over het fietspad (er is geen voetpad )...hij heeft 's avonds altijd een zaklampje bij (en een poepschepje ). Nou komt er toch vanaf NL een auto aangescheurd, dat zelfs Pat er van schrok (en die schrikt echt niet gauw), dus die schijnt pisnijdig met zijn zaklamp "in"/richting die auto....die mens die stopt even verderop, draait zijn auto en komt teruggereden richting Pat (die had zijn schepje - zo'n metalen tuin-schepje- al klaar om te gooien, en de hond al gewaarschuwd dat ie op moest letten.....die mens die stopt midden op de weg op Pat's hoogte, waarop die het commando "luid" geeft en de hond dus -gelukkig - begint te blaffen.....die man in de auto wist niet hoe gauw ie moest maken dat ie weer weg kwam.... Er rijden ooit gekken op de weg....:x
absoluut nemen op vakantie ook een tuigje mee voor Isabella ziet er wel niet uit, maar neem liever geen risico met zwembad, zee enz..
dat moet je hier aan de weg dus al helemaal niet hebben, en die 2 van mij zijn dus net zo , al weet Rick inmiddels wel dat hij mag lopen in de voortuin, maar dan op het gras, tot aan het hekje.....
En zeker niet als ze ook zo slecht luisterd op het moment. Moet er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren.