Sen het hangt even af of wij zaterdag of zondag naar mijn oma gaan dat weekend! Want als we op zat gaan verwacht ik niet voor de avond thuis te ziijn omdat ze best ver woont. Ik heb van de week nog ff contact met haar en dan hoor je het nog Ik ga lekker bankhangen !
wil hem in de kraamweek niet naar de creche doen, en de 2 wekend daarna ook niet. Mika moet ook wennen aan de nieuwe situatie en wil niet dat ie denkt van oh de baby is er nu moet ik gaan snap je.
dat snap ik helemaal....Joost is van 17 juli en Rick is toen op 1 (of was het 2) september begonnen op de creche....dat was precies goed.
misschien even lekker in bad? of douchen? hielp bij mij ook wel om er een warme kruik tegen aan te leggen en irritant is het zeker!
Eeehhh klein kadootje bij de Action halen ofzo? die kosten bijna niks Ik heb bij Mees laatst bellenblazers en ballonnen gedaan. Een groot succes.
Wat een nacht zeg! Steijn begon rond 10 uur gisteravond (is al een paar nachten zo), werd weer huilend wakker: ' mama ik heb zo'n pijn aan mijn mond en hoofd' Is al een paar dagen zo en hij slaapt altijd dus dit is niks voor hem. Mees rond 12 uur, huilen huilen en nog is huilen! Zijn hoofd zit ook weer helemaal vol (maar het gaat ook nooit echt weg bij hem). Dus net de HA gebeld en ze heeft maar plek voor 1 kind! Ze zitten helemaal vol. Steijn krijgt in ieder geval een kuur. Dat willde ze Mees ook geven maar die kreeg de laatste keer allemaal uitslag van de AB en de keer daarvoor was hij zwaar aan de diarree. Dus met hem moeten we langskomen om 9.40 uur om te kijken of hij geen allergie ontwikkelt Heb zelf 5 uur geslapen, ben moe!