KK mooi bad hoor. ben haast jaloers hier ben ik ook weer ff. hier gaat t redelijk al ben ik doodop en kan ik niet gaan slapen de woningbouw is hier een badkamer raam aan t plaatsen dus dan kan ik moeilijk t bed in duiken ik ben nog erg oe maar t gaat langzaam aan beterder. gelukkig maar. met max gaat t minder en moet vandaag nog naar de ha toe omdat ik m van koemelkallergie verdenk. erge last van krampen na t drinken. geeft voeding terug en is erg rusteloos t voelt voor mij echt alsof de geschiedenis met nikita zich aan t herhalen is helaas maar nu weet ik wel eteen hoe ik handelen moet. ook t cb ervan op de hoogte gesteld en ze zijn ook erg blij met t feit dat ik er zelf zo bovenop zit. al met al zijn ze vol lof over ons. (altijd fijn een veer in je r**t geduwd te krijgen van t cb haha) nikita is nog steeds erg blij met haar broertje en lijkt er nu ook gewoon aan gewend. wordt niet zo snel meer wakker als hij huilt in bedje en geeft m de hele dag kusjes. dat is dus ook helemaal top. ga nu ff verder met t huishouden want vanavond moet de hele bovenverdieping gezogen en gedweild worden door meneer lompe bouwvakker.
ga eens onder de douche staan, als het toeneemt dan ben je bezig . Spannend Sil! Zou het dan nu echt gaan gebeuren, of zouden het gewoon flinke voorweeen zijn?
Silla ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat.. Kk mooie foto's! erg mooi bad ook! Susanne niet zo fijn dat max er misschien ook last van heeft! wel fijn dat je de kennis ervoor al hebt! Minder dat je niet even kunt gaan liggen! verder weet ik het niet meer eigenlijk.. hier gaat alles redelijk, Sebas is nog steeds niet lekker (vaak hoesten) en zag ook net dat er nog een tandje doorheen aan het komen is!!! (nummer 2 al!!) geen wonder dus dat hij veel huilt en niet happy is! Gelukkig slaapt hij ook redelijk wat! Ondertussen ook al begonnen met de koffers in te pakken anders moet dat allemaal op het laatste moment en vergeten we de helft.. Sebastiaan is echt een fruit liefhebber aan het worden, en brood vind hij ook heerlijk, alleen groente nog steeds niet echt (komt ook wel!!)
Spannend!! wat voor thema heb je qua kaartje?? kan me voorstellen dat je nu naar je kleine frummel begint uit te zien!
Senn zag dat jij misschien eerder weer met Karsten heen kunt? ik hoop het voor je! hoe is het nu met maarit? KK super zeg van Maureen!! ze gaat echt hard op het moment!!
heb even (nieuw!) buddynieuws van silla: *********************************************** Ik ligt in het zh met mega harde buiken. Het leek bij aankomst mee te vallen maar kep sinds 1,5 uur ook harde buiken maar dan daalt de hartslag van t kindje. ik lig nu ook zelf aan de monitor! Urine niet goed, witte bloedcellen en ... SUIKER! ze gaan strax nogmaals checken of er veranderingen zijn qua baarmoederhals. keep you posted!! groetjes Silla *********************einde bericht*****************
Dus in rul voor een nieuw raam kan je een heel hh gaan doen.:x En anders wil ik het wel doen hoor vrijdag dan komen we gewoon wat eerder. Je herkent nu gelukkig de signalen bij Max. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Was Jeroen gisteravond aan het Skypen?
Is hij nou zo vroeg met tandjes? Ik kan het me niet meer herinneren van Karsten dan zou ik echt in zijn groeiboekje moeten kijken. Groente eten kan zijn hele leven nog. Heb je een lijst wat je allemaal moet inpakken?
Dat horen we morgen. We kunnen wel aankomende woensdag bij de logopedist terecht voor de intake. Met Maarit met het broekplassen? Gisteren was ze droog. Vandaag ging ze heel goed haar best doen zei ze. Maar ze heeft vandaag een kinderfeestje tot 16.30 uur dus ik merk het wel als ik straks uit mijn werk kom.
Och jeetje dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ik hoop zowel Silla en de kleine het goed maken. Gelukkig zijn ze in goede handen.