Juli mama's 2008 deel 9!!!

Discussion in 'De mama's' started by lisettedijkstra, Jul 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ik gan iets verklappen :p

ga nu even verder lezen

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    oei meid toch! Suiker is niet goed! Hoop voor d'r dat ze nu actie gaan ondernemen. Wens je Silla sterkte van mij?

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Silla, sterkte meid!!!

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi...

Ling bedankt voor het doorgeven! Super lief...
    Ladies bedankt voor de bezorgdheid en support...

Nou ben weer thuis, kep nog geen ontsluiting maar het rommelt idd flink.
    Dit wordt volgens gyn waarschijnlijk veroorzaakt door mogelijke infectie vandaar dat ik voor 7 dgn een ABkuurtje heb gekregen (mss worden mijn steenpuisten dan ook minder ;) ).
    Wat betreft de dalende hartslag. Bij nader inzien bleek het niet van het kindje te zijn maar van mij. Ik werd na wederom een flinke harde buik zelf aan een hartmonitor geplaatst. Mijn leidinggevende (die mee was) en de Co-ass zag nl. dat ook mijn hele blik/houding e.d. veranderde tijdens zo'n harde buik en hartslag-daling.
    Morgen moet ik wederom een Glucose tolerantietest laten doen (yukkkkkghhhhhhhhhh) en de uitslag daarvan (incl. Plan van Aanpak) wordt vrijdag bij gyn gesproken.
    Ik ben dus vanaf nu met verlof, oke officieel melden ze me voor morgen ziek en dan zou ik een dag eerder moeten beginnen. Mja dan neem ik maar een dag langer vrij hihihi.

Ik hoop dat Hugh nu onderweg naar huis is zodat hij Tygo kan ophalen van KDV. Breng Tygo morgen alsnog naar mijn schoonouders (overdag) gezien ik toch naar het ZH moet en dan de hele dag niets hoef. Vrijdag was ik al vrij en Tygo gaat dan gewoon naar KDV. Kep voor vrijdag wel een lunchdate staan maar goed we kunnen ook gewoon thuis een broodje eten als het niet gaat.

Ik durf nu bijna met zekerheid te zeggen dat ik September echt niet ga redden, ik zal deze maand nog bevallen de vraag is alleen...wanneer...

Kep niet erg teruggelezen maar kan me toch niet echt concentreren...sorry...

5. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hier toestraks nog een smsje van Silla (kon niet eerder op forum):
    nou met een abkuur naar huis gestuurd. hartslag die daalde was dus mijn hartslag tijdens harde buik, morgen meerdere malen suiker laten checken en vrijdag naar gyn. dussss voor alsnog ga ik nu niet bevallen!! xx

6. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    oh!! hahahaha net gekruist!!! :D

7. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    bedankt voor je sms maar ik zit ook al hier~!!! :D

8. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    maar miss komt die infectie ook wle via die steenpuisten???

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Gezellie!!!
    Hoe was jou dag verdersssss?

10. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik bedoel, miss komen die witte bloedcellen wel zohoog omdat je die dingen hebt. Die cellen zorgen er toch voor dat je infectie wordt bestreden. dus het kan alleen maar goed zijn voor die steenpuisten.

11. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    prima hoor! mijn zus zou komen maar die was het glad vergeten!! doos....
    en net is justin zijn vriendje komen spelen.
    zometeen ga ik nog uiteten met vriendinnetjes.
    en ohja, ook nog een kraammand bij elkaar gekocht en in elkaar gezet!1
    dus druk dagje gehad!! :)

verder ben je zelf wel rustig nu? en hugh kon niet komen? (of heb je hem niet gebeld?)

12. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ben nu lkkr van de rust aan het GENIETEN!
    Hugh wel op de hoogte gehouden maar door de kalmte van mijn cheffie kon ik alles beter hendelen. Zij werd door mijn moeder en tante afgelost (tja ze moest toch weer terug naar de zaak) maar toen vond ik het alweer minder omdat mijn moeder dan alleen maar aan het zeuren/pushen enz enz is dus irriteerde ik me wel eens aan haar :)

Nu gewoon ff niets...heerlijk....

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Balen dat je zus jullie afspaak vergeten is maar ik dat je je dus alsnog wel vermaakt hebt hihihi

14. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    jep t hele huishouden haha. aar jeroen en ik doen m samen ff de bovenverdieping. grootste gedeelte kan met de douchekop afgespoten worden he.
    en inderdaad nu herken ik precies hoe en wat. op advies van ha intensief tegen koemelkallergie besteld en morgen in huis dus morgen kunnen we beginnen met t dieet. ook mailt hij de ka over wat zijn bevindingen zijn en volgende week moeten we de uitnodiging binnen hebben,

en qua skypen, wij werden "gebeld" door jou maar ging niet goed en ik zat achter lappie haha;)

15. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ga ff koken voor dennis en justin dus ben er vandoor.
    silla, heel veel succes/sterkte met je harde buiken en hopelijk geniet je nog even van je rust voordat je ventje thuis komt.
    fijne vaond!!

16. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Eet smakelijk voor straks!

Thanks en Hugh is bijna thuis maar moet natuurlijk ff Tygo ophalen bij KDV....
    Dus ik denk over een min. of 20 is het gedaan met de rust ;)

17. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou da's lkkr!

Hugh komt thuis met Tygo...
    Wordt compleet genegeerd...DOOR TYGO?!
    Hij wil gelijk buitenspelen met Hugh, ondanks de verwoede pogingen van Hugh om Tygo zover te krijgen om mij (op zijn minst) een knuffel te geven, hebben niet mogen baten...
    Dus hier zit ik dan...zonder een heerlijke knuffel van mijn grote/kleine vent...snik snik snik....

We eten vanavond gewoon maar een broodje. Mss dat ik voor Tygh nog een eitje ofzo erbij kook want dat vind ie inene errug lkkr...
    Tosties doen het ook erg goed denk hihihi. Maar kep gewoon geen zin om te koken en Hugh ook niet echt want die is nu errug druk met Tygo.
    Ach morgen weer lkkr aardappeltjes/groente/vlees...

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Fijn dat je weer thuis bent.
    En nu echt pas op de plaats hè.
    Al die stress is ook niet goed en heb het idee dat je je de laatste weken enorm druk maakt om van alles en nog wat.

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hoe is het met het mondje?:(

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik kreeg een melding in mijn werkbalk dat jij online was dus ik dacht ff horen hoe of wat en toen hoorde ik Jeroen wel maar zag hem niet.
    Ik nog roepen.:D

Share This Page