Juli mama's 2008 deel 9!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door lisettedijkstra, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik denk dat hij aanvoelde dat je even rust nodig hebt.
    Dus aan de andere kant fijn dat hij je die rust geeft.
    Maar snap wel dat door de hele dag je wel graag een knuffel van hem wilde.;)

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Gelukkig dat alles goed met je ukje is Silla. Die dalende hartslag bij jezelf met een erge harde buik ken ik wel, bij mij wil ie dan ook wel s dippen. Misschien door de heftigheid ervan ofzo. Vervelend weer zo'n glucosetest maar goed beter van wel maar als er suiker in je urine zat.
    Rustig aan meid!!

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Fijn dat je weer naar huis mocht. misschien voelt tygo ook wel dat je er niet lekker aan bent en misschien bewaard ie daarom wat afstand ofzo? Laat maar lekker varen, al weet ik dat het niet leuk is, maar misschien komt het vanavond nog dat tygo wel door je geknuffeld wil worden.

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Silla, dat is schrikken zeg! Maar gelukkig ben je weer thuis. Hou je maar lekker gedeisd, want dat heb je nu wel nodig. En laat je maar lekker verwennen door je mannen!!!! Heeft je oom trouwens nog lekker doorgewerkt vandaag??

Voor de rest heb ik weinig onthouden en bijgelezen, sorry! Vandaag een lekker dagje thuis gehad. Merkte wel dat ik moe was van gisteren, maar ja, dat is ook wel logisch. Vanmiddag weer goedgekeurd bij de tandarts gelukkig en daarna even naar de bieb geweest om boeken voor school te zoeken.
    Nu even lekker een avondje achter de pc, lekker forummen en voor school aan de slag.

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baal wel een beetje hoor... Gisteravond belde mn vriendin voor de 2e keer af. Kan ze morgen ook niet komen:( Zou eigenlijk vorige week al komen, maar toen ging het ook al niet door en nu dus pas volgende week. Is ook wel gezellig natuurlijk, maar ja, is ook net mn eerste werkweek dus had het veel lekkerder gevonden als ze morgen kwam. Maar ja, helaas. Heb wel gezegd dat ze het nu echt niet meer af kan zeggen;)

Dus ja, morgen weer een rustig dagje. Maar eens bedenken wat we dan gaan doen...

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wie van jullie heeft er misschien tips voor wat extra's te verdienen in de maand. Ik wil wat meer gaan werken maar op mijn werk zijn er momenteel geen uren beschikbaar, en om nu te solliciteren heeft ook geen zin. Maar wil straks wel wat meer gaan werken. Evt thuis wat werk doen ofzo, of heeft iemand anders nog een id voor ongeveer 8uurtjes extra in de week?

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt het je niet wat om te gaan oppassen aan huis? Of vind je dat te druk, als de kleine er straks is. Anders kun je misschien 1 dag in de week gaan oppassen. Kun je lekker thuisblijven en verdien je ook nog wat.

Anders zou ik het ook zo niet weten hoor, thuiswerk ligt meestal niet voor het oprapen volgens mij;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik krijg dan altijd het idee met iedere keer afzeggen dat je niet belangrijk genoeg bent omdat er iedere keer wordt afgezegd.;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Twee poets adresjes?:(
    Schiet verder zo 1,2,3 niets te binnen.:)

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi lieffies,

Ik ga off-line...
    Ben gesloopt..
    Hugh is Tygo in bad aan het doen maar ik ga ook plat, mijn ogen branden.

Tot morgen mss!

Liefs

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tegenwoordig moet je aan heel veel eisen voldoen als gastouder.:x
    Zelfs heb je bepaalde papieren nodig.
    Tenzij je het buiten het gastouderbureau omdoet natuurlijk.;)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Trusten meis.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ben er ook vandoor want ga met manlief even lekker voor de buis aangezien hij er morgenavond ook niet is.

Fijne avond nog en tot morgen.:)

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, maar weet ook wel dat zij het niet zo bedoeld. Maar toch....voelt het niet lekker en dat durf ik dan weer niet eerlijk te zeggen;) Vooral ook omdat ze bijna niet durfde te bellen gisteravond;)

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Weet niet of het te druk is. Voor nu zou ik zeggen ja, maar idd als de kleine er is lijkt me het wel ineens heel erg druk. Maar misschien als ik daar ook een ritme in gevonden heb ofzo...

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groot gelijk! Fijne avond en tot morgen!

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat zat ik me net ook te bedenken inderdaad;)

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Haha dan zal ik maar eens eerst bij mezelf beginnen :). Niet dat het hier niet schoon is hoor, maar poetsen komt bij mij op de laatste plaats:), dus laat staan dat ik bij andere ga poetsen ;).

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook een fijne avond!!!!

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    fijne avond Senn! (trouwens vond niels het ook gezellig dat we er waren? en de kids... vonden die het ook leuk?).

Deel Deze Pagina