Hihi...ik had al een idee dat ik daar niet mee aan hoefde te komen Maar jij deed toch ook iets met nagelverzorging ofzo???? Kun je daar niet iets mee gaan doen? (of ben ik nu helemaal abuis????)
Fijn dat je weer thuis bent, en laat je maar eens lekker in de watten leggen door je mannen!!!!! Little miss Diva moet nog effe blijven zitten hoor!
Hier lekker een dagje bij opa en oma geweest én ik heb een nieuw dekbedovertrek (van Babette, de kikker) gescoord voor Joost en een nieuwe bedombouw!!! Wordt als het goed is volgende week bezorgd en dan moet ik opa even lief aankijken voor het in elkaar zetten ..
Klinkt als een leuke dag! Wat voor ombouw krijgt Joost om zijn bed? Leuk dat dekbedovertrek lekker fleurig!
haha ja daar heb ik idd iets mee gedaan maar sinds de geboorte van mika doe ik daar dus helemaal niets meer mee. Wil meer met fotografie gaan doen, maar daar wil ik wel eerst of cursussen of opleidingen voor gevolgd hebben . Ben nu op internet aant kijken of daar niet iets tussen zit wat ik misschien thuis gewoon kan doen.
Fotografie lijkt me wel lastig zolang je er nog niks voor gevolgd heb. Maar misschien kun je tot je zo'n cursus afgerond hebt proberen om nog wat nagelklantjes te krijgen? Gewoon wat briefjes her en der in de bus doen, misschien helpt het wel? Of wil je dat echt niet meer?
nee dat wil ik niet meer, zou ook niet weten wanneer ik dat moet doen. Per klant ben je er zeker 2 uur mee bezig als het niet langer is, en heb er nu ook gewoon de ruimte niet voor. En aangezien ik al zeker 2 jaar er niets mee gedaan heb zal ik weer nieuwe aanschaf van producten moeten doen en dat is me eigenlijk te duur. Het was zeker een leuke hobby voor erbij.
ik kreeg al een sms van Senn (thanx meis) en heb stiekem ff op mijn werk gelezen, maar Sil, ik hoop zo goed nieuws van je te kunnen lezen...
Meiden, ik ben er vandoor. Mannetje was nog even douchen, maar is nu klaar hoor ik. Dus ga nog even gezellig naar beneden. Fijne avond allemaal en tot morgen!!!!
oh zo ons geluid stond op 0 dus vandaar dat we je niet hoorde de computer meld mij automatisch aan als ik de laptop aan zet
Het bed wat hij nu heeft is een metalen "ombouw" met daarin een spiraal en matras (natuurlijk ), maar aan die ombouw haal ik dus steeds mijn handen open met het opdekken van het bed. Nu hadden we wel een bescherm stripje aan de binnenzijde aangebracht maar het is nog steeds geen doen...en dan zit er dus nog geen dekbed in de overtrek.... Nu krijg ie gewoon een houten "ombouw" met daarin zijn huidige spiraal en matras....de ombouw is antraciet grijs met lichtgrijze pootjes....eenvoudig, maar het moest passen bij zijn kamertje, want ik was niet van plan om een compleet nieuwe kamer te kopen . Als het staat, zal ik wel een keer een fotootje spammen .
Leuk zeg! En ik zie dat je bij Senn uit de buurt komt? Ladies, ik ga ervandoor.. Lekker slapen. Morgenvroeg lekker op visite bij vriendin met meisje dat net zo oud is als Maureen (6 dagen verschil).