zou ook kunnen idd, maar dan moet ik ook weer cursussen gaan volgen want dat wat ik kan is maar standaard zeg maar, en de meeste mensen willen toch wel met de mode mee, en dat kan ik dan weer niet . Maar dat zou idd wel zeer ideaal zijn. Denk dat ik het voor nu ook even moet laten rusten, moet nog 5 weken en daarna lekker genieten en dan zien we wel verder.
Mooi dat je lekker hebt gegeten gisteravond Ling. Hier een bah nacht gehad! Esmée begon om 11 uur vreemd te hoesten (leek weer op kroepaanval..) ze werd ook benauwd en begon te huilen. dus ik erheen en ze begon steeds raarder te hoesten en was echt niet lekker. Dus christian pufje gehaald en gegeven en toen ff mee naar beneden genomen. Daar heeft ze nog een zetpil gehad en toen wou ze weer naar bedje. 12 uur werd ze weer wakker en hoestte nog steeds zo raar, dus heb haar maar bij ons in bed genomen en christian is in esmée haar bed gaan slapen, want die moest vanochtend werken. esmée werd om 2 uur weer ff wakker en begon te huilen.. dus ff lampje aangedaan en toen kroop ze helemaal tegen me aan en heeft tot half 7 geslapen. daarna ff mee genomen naar beneden en toen hebben we nog tot kwart voor 8 gedommeld/geslapen..
Blij te lezen dat Silla weer thuis is en hopelijk blijft je kleine Diva nog even zitten! Verder wel gelezen maar niks onthouden. Zag nog wel mooie foto's van KK. Hier weinig nieuws. Gister de pup van mijn ouders over de vloer gehad. Ben er wel uit, er komt bij ons geen hond in! Wat een gedoe zeg en dan ook nog 2 kids die niet lekker zijn. Nou laat maar, was helemaal op aan het eind van de dag. We kregen dinsdag van de dierenarts een rouwkaartje voor Saar echt heel lief dat ze dat gedaan hebben. Vandaag verder een spannende dag, aan het eind van de ochtend is de kijkoperatie van mijn vader en gaan ze kijken of hij in aanmerking komt voor buikspoeling. Zo ja dan wordt die katheter geplaatst en kan hij daar over een week of 2 me beginnen en hoeft hij niet meer naar het ziekenhuis voor de dialyse maar kan hij het zelf thuis doen! Duimen dus.
arme Esmée, moet ze nu nog steeds zo hoesten? Kroep is altijd zo naar, Steijn heeft het ook, maar moet zeggen nu hij ouder wordt, wordt het wel steeds minder.
Dat zou echt fijn zijn zeg! Hoevaak moet hij in de week dialyseren? Weet nog van mijn opa, die had geen werkende nieren meer die moest 2-3 keer in de week dialyseren. En met zo'n warm weer is dat echt geen doen. Een mens moet dan veel drinken, maar hij mocht dat juist niet ivm het vocht. Mijn duimen draaien
Ja, ik weet dat kroep erg naar is. Esmée heeft het ook gehad toen Christian nog op bed lag na zijn operatie. Ze is er toen een week lang heel erg ziek van geweest.. Veel slapen, erg benauwd, enz. Ze is nu nog steeds wel beetje kortademig en hoest af en toe, maar niet zo erg als vannacht gelukkig.. Oh, ik ga Maureen eens op bed leggen en Esmée helpen, want die wil een inlegkruisje (die ze uit de wc heeft gehaald, wel schoon hoor) aan haar voet doen...
Ja 3x in de week moet hij nu. NOg mag hij maar 750 cc per dag aan vocht hebben. Straks moet hij dan in het begin om de 4 uur zakken wissel en het aantal cc aan vocht dat je eruit haalt mag je dan ook weer innemen. Na een tijd hoeft hij alleen nog maar 's nachts te spoelen.
Ik heb hem er maar ff afgehaald, zal je zien dat als ik het niet had gedaan, ik het straks vergeten was als ik op visite ga. Lijkt zo raar, kind met inlegkruisje aan de voet op de fiets mee
kk: ja zou wat zijn zeg . Een inlegkruisje aan een voetje . De kapster is net geweest, kan er voorlopig weer even tegen. Al ga ik de volgende keer niet redden als ze komt want hoop dat ik dan al bevallen ben . Als ze komt en ik zou nog niet bevallen zijn, ben ik precies even ver als toen met mika 40+5. Zou wel grappig zijn als ik dan ook weer beval .